Skip to content

Blog Roku

13/02/2009

No to mamy blog roku… Ciekaw jestem jak się czują wszyscy przegrani, w pocie czoła szlifujący swoje blogaski na konkurs. Zwyciężczyni ma 14 lat, bloga prowadzi od trzech miesięcy… no i co? No i nic, już niedługo zacznie żałować, że to właśnie ją Onet zdecydował się obdarować wycieczką. Bo jak już kiedyś powiedziałem 80% blogujących… itd.

Mój Tata, to blog w swej pierwotnej formie. Ani doskonały, ani wyszukany, ani literacki. Po prostu internetowy pamiętnik.

Blogów dzieci nie czytam, choć może powinienem, może własne tam, podobnie jak i w ascetycznie surowej głowie Globulki tkwi prawdziwy duch blogowania.

Kiedy patrzę na moje dziecko nieprzytomnie rąbiące na PlayStation, myślę że dziewczynka właśnie w tym wieku, pisząca po stracie taty, jest jednak swego rodzaju ewenementem. Jakoś nie mam wątpliwości co moje dziecię zrobiło by po mojej śmierci.

Została nagrodzona… good for her… nie się dobrze bawi, gdziekolwiek tam się wybiera na wakacje swego życia. A inni… zawiedzeni… niech jednak piszą dalej… i niech teraz kiedy konkurs już się skończył, na powrót postarają odnaleźć w sobie to… od czego wszystko się zaczęło… a co bez wątpienia jest na Moim Tacie, Pierwotny Duch Blogowania

A, i jeszcze jedna rzecz… żeby wszystko było jasne, ja nie przyznałbym sympatycznej Patrycji głównej nagrody… Moje kryteria wyboru najlepszego bloga, byłyby inne.

No comments yet

Skomentuj

