Skip to content

Jestem nowa i nie zawaham się tego użyć.

21/03/2009
by

Będąc młodą zapracowaną lekarką, nieświadomą bogactwa świata blogowego, stanęłam przed wyzwaniem postawionym mi przez mojego bliskiego, cudownego, najwspanialszego, najinteligentniejszego, najseksowniejszego, najprzystojniejszego przyjaciela Kila- a jemu nie odmawiam. Niczego i nigdy.  Jak więc mogłabym odmówić mu pomocy przy pisaniu czegoś tak śmiesznego jak blog? Tym bardziej, że nigdy nie czytałam blogów, nie znam tutejszych dyskutantów i awanturników, dysponuję więc świeżością spojrzenia, niemałą  inteligencją i niezmierną ochotą na ubarwienie sobie długich, nudnych, nocnych dyżurów.  Jestem też pokojowo nastawiona do każdego, a plączące się tu kłótliwe panienki spacyfikuję moją miłością do świata. No i moją barwną osobowością, nie dorastają mi one  do pięt.

Poczytam sobie dziś w nocy parę losowo  wybranych  blogów i zobaczymy czy uda mi się ich trafna ocena, postaram się też zapomnieć, że mam język ostrzejszy niż skalpel. Kil wydał mi dyspozycję- ma być rzeczowo i konkretnie. Uff… piersi do przodu i dam radę. A, i na początek parę uwag organizacyjnych-  wszelkie krytycznie bezpodstawne głosy pod moim adresem będą przeze mnie ostentacyjnie leceważone. Interesuje mnie ewentualnie tylko konstruktywna i rzeczowa krytyka. Nie będę tolerować histerii, klakierstwa i słowotoku.

Zabieram się do roboty, a potem wymyślę sobie jakiś avatar. No i jeszcze muszę się nauczyć tego,  jak go tu wstawić, to trudniejsze niż anatomia mężczyzny!
Szarmi (każdy nick jaki mi przychodził do głowy był już zajęty, wybaczcie mi więc pewne pójście na łatwiznę)

11 Komentarzy leave one →
  1. Licencja permalink*
    21/03/2009 3:41 pm

    Hm… działaj więc. Mnie się kłócić nie chce, ale czasem trzeba wstąpić na działo.
    Powodzenia w czytaniu blogów, to strasznie nudne zajęcie:)

  2. 21/03/2009 4:05 pm

    Zrób sobie avatar… bez avatara jesteś jak rybka bez cipki…. mówiłem Ci że masz nie zaczynać bez avatara.

  3. Szarmi permalink
    21/03/2009 4:10 pm

    Cholera jasna, żaden nie oddaje mojej osobowości. Morfi miała takiego bijącego po oczach, ja chcę coś bardziej dyskretnego i eleganckiego, najlepiej jakąś żmiję.

  4. jokker39 permalink
    21/03/2009 9:18 pm

    Powodzenia, Szarmi :)

  5. 21/03/2009 10:20 pm

    Miły Panie Kilmore Fisz,

    uprzejmie proszę o zlikwidowanie kontaktu z tego bloga do Anielskich Wersetów.

    Jest to związane z Pana wypowiedzią powyżej: „bez avatara jesteś jak rybka bez cipki…”

    Nie chciał bym, by moi czytelnicy rekrutowali się z miejsca w którym „rybki maja cipki”.

    Z góry serdecznie dziękuje

    Pozdrawiam

  6. flanelka permalink*
    21/03/2009 10:23 pm

    Życzę owocnej współpracy.. a subtelnych jaszczurek mnogość w obrazkowych guglach :)

    Ciekawe, jak zamierzasz egzekwować/wyrażać nietolerancję wobec komentatorów, których uwagi Cię nie zainteresują, że tylko do kawałka założeń nawiążę.. mam nadzieję, że nie cenzurą ciętą?

    pozdrowienia

  7. flanelka permalink*
    21/03/2009 10:42 pm

    ps.

    Jeśli chodzi o zakładkę tu piszą lub pisali, to mój nick brzmiał – przypomnę – Morfi, nie Mofri.. tak gwoli precyzji :)

  8. Karla permalink
    21/03/2009 11:25 pm

    „Nowe” idzie.To ja się przywitam – dobry wieczór:)

  9. Szarmi permalink
    22/03/2009 12:19 am

    Dziękuję Wam za komentarze powitalne.
    Oddział mi śpi, ciężkich stanów nie ma, mogę spokojnie zacząć realizować swoje zamierzenia.
    Flanelko-literówkę poprawiłam, choć nie miała ona specjalnego znaczenia.
    Karla- idzie nowe, młode i fajne;-)

  10. Szarmi permalink
    22/03/2009 1:56 am

    Odpowiadając na pytanie o mojego nicka stanowczo zaprzeczam, by inspiracją do jego powstania była niejaka Charmee.
    Szarmi jest pierwszymi literami mojego imienia i nazwiska, imię Szarlotta może jest i nietypowe (nie mam żalu do rodziców;-), ale za to niewątpliwie pyszne.

  11. 22/03/2009 8:40 am

    Witku,
    Oczywiście że usunę Twój link, nie ma powodu dla którego miałbym polecać blog kogoś, kto jest pozbawiony poczucia humoru…

Skomentuj

