Skip to content

Suplement do Pokacycki

08/04/2009

Dzięki pomocy wiernych czytelników redakcji Pełnej kultury udało się ustalić personalia posiadaczek kilku biustów z Pokacycki.eu

1. Stare ale jare, czyli cycki Moon
2. Cycki Pstrokatej w bieliźnie od George Eliot
3. Cycki Magnolci obsypane płatkami magnolii
4. Cycki Jędzy –  i to jest prawdziwy szoker, bo Jędzuś bynajmniej nie ma jędzowatych cycków ale bardzo milusie balony takie co to się nimi i pobawić można  i zdrzemnąć się jak na miękkiej podusi
5. Cycki Flanelki czyli mój bufor przed światem zewnętrznym (by Proc)
6. Cycki Defendo wielkie jak jej ego
7. Cycki Kawci, czyli co Proces lubi najbardziej
8. I na koniec, to co się dzieje z biustem powiększanym metodą obciążania cegłówkami, czyli cycki Sofijki

56 komentarzy leave one →
  1. 08/04/2009 1:25 pm

    Fajnie, fajnie… Dziękuję za link. Page Rank strony mi się podnosi :)

    No, i nie muszę chyba dodawać, że zupełnie nie trafiłeś z tym moim biustem. W żadnym parametrze.

  2. 08/04/2009 1:41 pm

    Swoją drogą, co za debilki z tych bab wysyłających tam swoje piersi… :|

  3. 08/04/2009 2:38 pm

    A niech Ci się podnosi… najlepiej razem z biustem. :) ja tam nikomu page ranku nie skąpie…

    A jeśli chodzi o panie pokazujące tam swoje biusty, to na przykład ja, jestem im ogromnie wdzięczny… to są Moon prawdziwe altruistki, tak wiele gotowe zrobić dla innych… Pan Bóg kiedyś im za to wynagrodzi… Jestem tego pewien.

  4. 08/04/2009 2:57 pm

    Jakby innym paniom Bozia biustu nie dała… Tylko im :D

    P.S.
    Ty musisz mieć Kil jakieś kompleksy, skoro imputujesz, że mój biust wymaga podniesienia się/liftingu :)

  5. 08/04/2009 4:53 pm

    Wruszyłam się..

    No wzruszyłam się mnie zatkło wzieło..

    No zatkło mnie i nie wiem, może mnie natchło też..

    I no nie wiem..

  6. 08/04/2009 5:06 pm

    Chciałam także pozostawić oficjalnego focha z okazji nieobdarowania mnie pingiem zokazyjnym – FOCH! Moje cycki czują się niedopieszczone, a to niedopuszczalne jest! O!

    dziękuję za uwagę;P

  7. sofijkaa permalink
    08/04/2009 7:34 pm

    Już cię nie lubię.

  8. 09/04/2009 12:37 am

    Nie no Zośka… przecież nie wyglądają tak znów fatalnie…

  9. 09/04/2009 7:15 am

    Pstrokata ma dobry gust ;)

  10. 09/04/2009 1:30 pm

    Wybacz Giorgino, ale jakby Pstrokata miała dobry gust to by nie pisała na Polterze…
    :)

  11. 09/04/2009 3:30 pm

    Nie? Pamiętam, że i Ty kiedyś aktywnie udzielałeś się na Polterze właśnie. Szybko zmieniasz gusta, Slime.

  12. 09/04/2009 4:45 pm

    Ja tam tylko komentowałem… a jak wiadomo komentarze na Polterze mają się nijak do treści wpisów…

  13. sofijkaa permalink
    09/04/2009 5:42 pm

    A może byś tak krytycznie spojrzał na treści swojego bloga, hę?

  14. 09/04/2009 7:06 pm

    Patrzę krytycznie Sofijko…

  15. sofijkaa permalink
    10/04/2009 7:31 pm

    Gdy poznałam Slimka wydawał mi się taki czuły, delikatny , z dużą dawką ciepła.

    Hmm.. jak to człowiek wyobraża sobie to, co chce sobie wyobrazić.

  16. 10/04/2009 7:42 pm

    Ale on właśnie dokładnie jest taki, jak go sobie wyobrażałaś Sofijko :)

  17. sofijkaa permalink
    10/04/2009 8:44 pm

    Zdążyłam też go poznać od innej strony. Niestały, podatny na wpływy, niemiły bez powodu.. a właściwie z powodu wpływów. A taki ładny był… amerykański.
    Ehh..

  18. 11/04/2009 8:48 am

    Sofijko, z tego co wiem, nigdy nie poznałaś Kila osobiście, bądź więc łaskawa miarkować swoje opinie na Jego temat.
    Zapewniam Cię jednak, że jest wyjątkowo stały, wyjątkowo lojalny, wyjątkowo męski i wyjątkowo cudowny. Ale szczęśliwie nie dla każdej.
    Spokojnych Świąt Ci życzę!

  19. sofijkaa permalink
    11/04/2009 10:25 am

    bla bla bla

    spokojnych Tobie również ;)

  20. sofijkaa permalink
    11/04/2009 10:27 am

    taki męski, że go baba musi bronić

    a opinie na Jego temat mam wyłącznie na podstawie własnych doświadczeń.

  21. 11/04/2009 10:35 am

    Czytelniczko Sofijko!
    Magiel to nie w tym miejscu.

  22. 11/04/2009 11:28 am

    Szarmi, czy tam Li – bez różnicy..

    Prowokujecie prywatą do siebie pisaną tu magiel, to teraz nie dawajcie po łapach komuś za to, że podejmuje rękawicę.. odrobina konsekwencji i ciut mnie stronniczości, a wszystko będzie trawione bez (za)kwasów zgagą się odbijających ;)

  23. 11/04/2009 11:36 am

    Flanelka, Ty też zaczynasz z Li?
    Szarmi to Szarmi, Li to Li.
    Nie lubię przepychanek, ani plotek.
    A zwłaszcza nie cierpię pretensji wyciąganych publicznie.
    Jednocześnie jednak trudno pozwolić mi na to, by czytać tu na temat Kila słowa, z którymi się nie zgadzam.
    Na wszelki wypadek również oświadczam Ci, że nie będę wdawać się w żadne dyskusje.
    To mnie między innymi różni od Li.
    Pozdrówka świąteczne!

  24. 11/04/2009 11:45 am

    Przecież się wdajesz ;P

    Jeśli nie chcesz prywaty tutaj, to sama jej nie wyciągaj – chyba, że prywata ‚na plus’ jest cacy, a ‚na minus’ jest beee, to insza inszość.. z tym, że to nie jest niechęć do magla, a hipokryzja, która pozwala swobodnie różnicować, który magiel jest fajny, a który niefajny ;)

    Dyskutować nt. Szarmi i Li nie będę, każdy widzi wyraźnie, co wyraźnie jest widoczne – reszta niech pozostanie milczeniem :D

  25. 11/04/2009 11:48 am

    Flanelka, to zamilcz nareszcie:D

    Poza tym, nic mnie nie obchodzi to, co kto widzi. Ważne jest, co ja widzę.
    Jestem egocentryczką i dobrze mi z tym :D

    A dla Li pozdrowienia :)

  26. 11/04/2009 11:52 am

    To zdajsie Tobie przeszkadza gadanie, nie mi, więc skieruj zamilcze wszelakie w centrum własnego ego, Li :) Chociaż to niewykonalne, bo któż jak nie Ty zakropkuje i ? ;P

    cmok :)

  27. 11/04/2009 11:54 am

    Jak udowodnisz, że jestem Li, dostaniesz nagrodę :D
    Cmok:)

  28. sofijkaa permalink
    11/04/2009 10:36 pm

    czytelniczko Szarmi, nikt Cię o zdanie nie pytał.
    Po co się wtrącasz i .. maglujesz?

  29. 11/04/2009 10:41 pm

    Sofijko, Spokojnych Świąt:)

  30. 11/04/2009 10:47 pm

    Li, Ty tu na stendbaju przebywasz przez cały dzień ??? ;P

  31. 11/04/2009 10:50 pm

    Właśnie sobie weszłam, ale już się mi się odniechciało. Nudne jesteście z tą Li…

  32. 11/04/2009 10:53 pm

    Właśnie wi(e)dzieLImy ;)

  33. 11/04/2009 10:55 pm

    Nie chce mi się rozwiązywać Twoich rebusów Flanelko… Zastanawiaj się dalej, a ja z uśmiechem sobie Ciebie poobserwuję :)

  34. 11/04/2009 10:58 pm

    A wiesz, że ja myślałam, że Morfi to Li?
    Jakoś tak pasowała mi ostatnia literka :P

  35. sofijkaa permalink
    12/04/2009 12:24 am

    Flanelka, Szarmi to nie może być Li. Ta druga jest zdecydowanie bardziej jadowita.

  36. 12/04/2009 12:47 am

    Masz rację Sofijko! Nareszcie mądrze gadasz.

  37. 12/04/2009 2:06 am

    Ty Zośka wszystkich mierzysz według siebie, a że wredna intrygantka z Ciebie to Ci się wydaje że jak facet już coś powie to dlatego że jakaś baba go zmanipulowała… ale to dlatego że sama taka jesteś lubisz wpływać na innych i wydaje Ci się, że dzięki temu taka ważna jesteś…

    No a poza tym to Wesołych i pogodnych Świąt… Ci Zosiu życzę… :)

  38. sofijkaa permalink
    12/04/2009 8:35 pm

    cha cha cha :-))

    przepraszam, długo nad tym myslałeś?:D

    owszem , mierzę każdego swoją miarą, a dokładniej własną relacją i własnym doświadczeniem.
    Między mną a Tobą nie zaszło dokładnie nic, co mogłoby spowodować Twoją NAGŁĄ zmianę postawy wobec mnie. A jednak… Podchodziłam do Ciebie bardzo delikatnie.

    nooo, ja mam Wesołe Święta, a Ty?

  39. 14/04/2009 10:43 am

    Czyli, Zośka, jaK Twój sąsiad z lewej, okradnie Twojego sąsiada z prawej to tak długo jak nie okradnie Ciebie, nie będziesz uważac go za złodzieja… No wybacz, ale to nie jest moja filozofia.

  40. sofijkaa permalink
    14/04/2009 11:42 am

    Twoja filozofia to taka, że jak złodziej przyjdzie do Ciebie i powie Ci, ze dostał w łeb od sąsiada, bo ten nie chciał dać się okraść, to Ty współczujesz złodziejowi a na sąsiada się wypinasz.

    Piękniej nie mogłeś tego ująć.
    Miłego po świętach, Klimore:)

  41. 14/04/2009 12:42 pm

    Tobie się chyba Zośka wydaje, że piszesz sobie a muzom, a tego co wychodzi spod Twojej ręki nikt nie czyta, a przecież tak nie jest. Swego czasu komentowaliśmy w tych samych miejscach. Widziałem jak się zachowywałaś, jakie były Twoje reakcje w określonych sytuacjach, jak traktowałaś innych… Ja nie muszę słuchać osób trzecich żeby mieć wyrobione zdanie na Twój temat. Wystarczy mi to, co Ty sama powiedziałaś.

  42. sofijkaa permalink
    14/04/2009 1:59 pm

    Mnie się nic nie wydaje, ale fakt..czasem mam wyidealizowane wyobrażenia na temat innych. No i odwracanie kota ogonem też nie jest moją mocną stroną. Są w tym o wiele lepsi. Oboje ich znamy.
    Moje traktowanie innych hehe, Gdybym to ja napisała do Ciebie list a nie Ci inni, może inaczej byś mnie oceniał. jednak ja nie mam takiego zwyczaju. Nie szukam popleczników na siłę i nie przerabiam ich na swoją modłę. I nie przybijam z nikim piątki, gdy mi się uda komuś dosolić, tak jak to robią Ci inni.
    No i nie opanowalam sztuki manipulacji jak inni.

    miłego dnia, Klimore. Niech Inni będą z Tobą.

  43. 14/04/2009 2:51 pm

    Sofijka, a daj sobie spokój, ja to mam wrażenie, że Ty idealizujesz przede wszystkim samą siebie:P

  44. sofijkaa permalink
    14/04/2009 3:01 pm

    walnąć w stół nożyce się odezwą, co?

    Maglara.

  45. 14/04/2009 3:03 pm

    Maglara? Tak się teraz podpisujesz?
    To Twój nowy nick? Trafiony, gratuluję:P

  46. sofijkaa permalink
    14/04/2009 3:10 pm

    Szarmi, Kochanie.. kimkolwiek jesteś. Li czy nie Li.. własnie zachowujesz się jak ona, a ja do Ciebie nie przyszłam. To z KIlem wyjaśniam niektóre kwestie. Skoro jestes tu nowa, to z pewnością nie orientujesz się w zaszłościach, a zwłaszcza tak nieistotnej Sofijki, Mogłabyś się wykazać czymś innym?
    Tymczasem ignor. Nie lubię licencjonowanych maglar.

  47. 14/04/2009 3:17 pm

    Nie mów do mnie „kochanie” Sofijko, nie lubię poufałości. Jak nie ma Kila, to ja pełnię tu honory gospodyni, wszak to ładnie Ci wyjaśnił?
    Grzecznie odpowiadam więc na Twoje komentarze, a jak chcesz mniej merytorycznie, to zapytam:
    Jaka u Ciebie pogoda?

  48. 14/04/2009 3:58 pm

    Dobra, Zośka już sobie odpuść, zafajdałaś sobie wizerunek dość dawno temu i zrobiłaś to sama, swoimi beznadziejnymi komentarzami.

    Jesteś jaka jesteś, pewnie zawsze taka byłaś… nie ma co o tym gadać, bo to jedynie strata czasu. Ty się już nie zmienisz…ani nigdy nie pojmiesz dlaczego nie budzisz mojej sympatii. Ale to może nawet lepiej dla samej Ciebie. Grunt że Ty sama siebie lubisz i nie masz sobie nic do zarzucenia.

  49. sofijkaa permalink
    14/04/2009 4:39 pm

    Spoko Slime, odpuściłam już wcześniej, poza tym nie zabiegam o Twoją sympatię. ., Zresztą ja to ja.. ale widziałam jak zmieniłeś front wobec osoby ,z którą wcześniej się ciumkałeś i prowadziłeś za rączkę.
    Też sobie przechlapała, gdy tylko skumałeś się z TYMI INNYMI.
    Cóż.. niektórzy faceci widać tak mają.
    Twoje prawo, Slime. A moje zwrócić na to uwagę.

    A o tym jaka jestem nie masz zielonego pojęcia. Na szczęście :)

  50. 14/04/2009 5:00 pm

    „A o tym jaka jestem nie masz zielonego pojęcia.”

    To jest bez wątpienia fenomen, że ludziom którzy każdą wolną chwilę spędzają w necie, produkują tony tekstu, wypowiadają się na setki tematów i wygłaszają swoje zdanie w każdej możliwej kwestii, wydaje się, że to wszystko co mówią nic nie mówi o nich.

    A tymczasem każde Twoje słowo Zośka, świadczy o Tobie, określa Cię i mówi o Tobie więcej niż Tobie samej by się udało powiedzieć, gdybyś kiedyś taką próbę podjęła.

    I nic na to nie poradzisz…

  51. sofijkaa permalink
    14/04/2009 5:57 pm

    czasami mnie rozczulasz. :)
    mogłabym jeszcze długo ripostować każde Twoje zdanie, ale mi się już nie chce ..

    czy dylemat:
    „jesteśmy tacy jakimi widzą nas inni, czy tacy jakimi sami się postrzegamy” został już rozstrzygnięty?

  52. 14/04/2009 7:17 pm

    Tylko skrajny głupiec ignoruje sygnały jakie dostaje od innych…

    Jak dla mnie to możesz zanegować wszystko co powiedziałem… jedyną osobą jaka na tym traci, jesteś Ty sama….

  53. sofijkaa permalink
    14/04/2009 8:03 pm

    Slimek, ja niczego nie neguję. Ani też nie potwierdzam. Cenię intymność, lubię finezję.

    próbowałam Ci coś powiedzieć, bardziej między wierszami, z nadzieją, że choć spróbujesz mnie zrozumieć, ale Ty brniesz na upartego, żeby mi udowodnić moją mniejszość. W porządku.

  54. 14/04/2009 9:35 pm

    Hm..

    Że wtrące na beszczela..

    To o sygnałach można skierować dowolnie, Kil, także.. odwrócić..

    W sumie fajny dialog, możnaby z tego zrobić oddzielną notkę ;)))

  55. 17/05/2009 12:15 am

    Slimek, skąd masz zdjęcie moich cycków? Gadaj, ale już!

  56. 17/05/2009 10:23 pm

    Sam zrobiłem, jak nie patrzyłaś…
    :)

Skomentuj

