Skip to content

Satanic-Jamnic versus Pokero… ostatnie ważenie

23/04/2009

sonda 

Nie wiem jak dla was ale dla mnie wyniki sondy są pewnym zaskoczeniem. Pokero, hometown boy zebrał tylko 9 głosów. Wydawało by się, że sympatia tłumu powinna być po jego stronie, a tymczasem nikomu poza mną znany Jamnic dostał dwa razy więcej klików niż Poker.

Pewne pytania cisną się same na usta.

Czy blog Pokera jest aż tak beznadziejny, czy blog Jamnica aż tak doskonały… A może Poker ma więcej wrogów niż przyjaciół? Kim naprawdę jest Satanic-Jamnic, No i przede wszystkim… czym różni się zadek męski od zadka damskiego…

Odpowiedz na wszystkie te pytania już wkrótce… tylko na Pełnej Kulturze.

8 komentarzy leave one →
  1. 23/04/2009 5:10 pm

    ..a może Przyjaciela Pokera mają w nosie walkę, do której On sam siebie nie wystawił? Mam nadzieję, że moi też by mieli, gdyby.. :)

  2. 23/04/2009 5:26 pm

    Może tak a może nie… ale ja na przykład bym za Tobą murem stanął, nawet wtedy gdybyś wbrew swojej woli została wplatana w taką czy inną sprawę.

    Jeśli przyjaciele, Pokera uważali ze nie ma sensu wyrazić dla niego swojego poparcia, to ich sprawa… To są relacje pomiędzy nimi a Pokero, mnie nic do tego…

  3. sofijkaa permalink
    23/04/2009 5:29 pm

    od dziś wiemy, że sondy nie są nic warte w tym fyrtlu, więc zupełnie nie przejmujemy się wynikami tejże.
    Zwłaszcza, że to jednak nie walka kogutów a psa z diabłem, którego nikt o zdanie nie pytał, więc w nosie ma. A jak w nosie ma diabeł to wszelkie polterówki również.
    EŁOT.

  4. 23/04/2009 5:36 pm

    Tak nie są nic warte, bo jeśli mnie pamięć nie myli to w pewnej sondzie na polterze ty dostałaś jeden głos…

  5. 23/04/2009 5:53 pm

    :))))

    Kil, za to ja multum głosów zebrałam, a byłam tam od zawsze personą bez gratów – wynikami sond polterowych, to ja bym się zbytnio nie przejmowała jednak ;)

    A z tymi murami, to się nie zarzekaj.. nawet na żarty, bo kiedyś Cię ktoś rozliczy :) Nie oczekuję stawania murem, nie od tego są znajomi.

    Trzymta się poręczy :) Ja odpadam pod-, nad- i świadomie :D

  6. sofijkaa permalink
    23/04/2009 10:07 pm

    tak.. Kill.. i powiem Ci,że to była jedna z najfajnieszych zabaw dla mnie , serio:))

    są jednak rzeczy, o których nie wiesz.. za wszystko inne zapłacisz mastercard.

  7. 28/04/2009 10:30 am

    Nie było mnie przez kilka dni, a tu nic się nie dzieje. Jestem jednak potrzebna i niezastąpiona :)

  8. 29/04/2009 1:30 pm

    Pobuuuuudka!!!!

    Kuna! To nie zima, żeby tak w sen zapadać..

Skomentuj

