Skip to content

Jestem chory

28/07/2009

Jestem chory. Małe ,wredne kurwiki pływają, kopulują, żrą co popadnie i srają w mojej krwi. Taki stan nie sprzyja twórczemu myśleniu.

Więc nie piszę.

Uprzedzając wybuch radości i głośno wykrzyknięte:

– i dobrze ci tak, ty głupi, naiwny skurwysynie…

u wielu z moich drogich czytelników, powiem tylko, że moja choroba nie przenosi się drogą płciową, ale za to leczy się ją podobnie, tyle że leczenie jest długie ,a dobroczynne leki nie wybierają- niszcząc wszystko, co na ich drodze.

To tyle…

Jak już  przyzwyczaję się  do wizji gówna krążącego w moim krwiobiegu,  to może i co skrobnę, ale kiedy to będzie, nie wiem.

2 Komentarze leave one →
  1. Licencja permalink*
    29/07/2009 8:33 am

    Jak mówi stare przysłowie:
    „Lepiej spotkać rozjuszonego byka w wąskiej uliczce niż chorego mężczyznę”.

    Ja tam życzę Ci zdrowia Kil, oczywiście z czysto egoistycznych pobudek ;))

  2. 29/07/2009 6:26 pm

    Dzięki Li. Choć, aż tak żle, ze mną nie jest.

Skomentuj

