Skip to content

I to przeminie.

29/07/2009

Kiedyś pewien wschodni władca, mniejsza o to który, poprosił swoich mędrców by wymyślili mu zdanie prawdziwe i odpowiednie w każdym czasie i sytuacji.
Zdanie to brzmiało:

„I to przeminie.”

Cudnie.

Proste trzy słowa, raz tak tragiczne, innym razem tak mocno tchnące optymizmem.
Aż dziw bierze, że przez cały czas pisania tego bloga nie użyłem ich ani razu.

A przecież wstęga jednorodnej nicości pozostanie wstęga jednorodnej nicości, poza ta krótka chwila iluminacji do której istnienia wszyscy spośród tych co jej doświadczyli przywiązują tak nie uzasadnienie dużą wagę.

Puszkę tuńczyka w kawałkach mieszamy z drobno pokrojonym szczypiorkiem, dodajemy majonezu soli pieprzu i kilka kropel sosu sojowego.

Przy odrobinie dobrej woli tej sentencji również można by używać w każdym czasie i sytuacji.

A Sosu sojowego można dodawać do wszystkiego.

Przynajmniej tak robię ja… w końcu moja krew z pływającym w niej gównem, wygląda dość podobnie. Tak jak ciąg słów zmieniający się w bełkot.

6 komentarzy leave one →
  1. flamenco permalink*
    31/07/2009 12:41 pm

    Nie lubię sosu sojowego. Kropka

    Cóż.. masz przynajmniej oficjalnie zdiagnozowane życie wewnętrzne ;) uszy do góry!

  2. 31/07/2009 5:01 pm

    Tak, jestem optymistą.

  3. flamenco permalink*
    31/07/2009 6:46 pm

    Wyjątkowo dzisiaj?

  4. flamenco permalink*
    31/07/2009 9:31 pm

    ..a jak już Ci przejdzie, to się zgłoś. Biorąc pod uwagę, ile komentarzy zostawiałam tu nie mając bloga, skorzystałeś z nadarzającej się okazji, żeby komuś przyłożyć. Więcej się nie wystawię – nawet, jeśli będzie mi przykro, że Twoja notka wisi kolejny dzień bez czyjegokolwiek odzewu.

    trzym się

  5. 03/08/2009 2:29 pm

    Wstęga jednorodnej nicości i chwila iluminacji – genialne. Nie wiem czy przywiązuję zbyt wielka wagę do tej chwili iluminacji, ale się do niej cholernie przyzwyczaiłam. Jak sobie pomyślę, że kiedyś mnie ta wstęga wciągnie i porwie nie wiadomo gdzie….wiadomo, że nigdzie…

  6. 04/08/2009 5:43 pm

    @Kilmore
    „Wiem, że zostawiłaś komentarz bo napisałaś nową notkę. Więc przeczytałem tę notkę i to jest bardzo miła notka.”

    Kurcze, a ja też myślałem żeby zostawic komentarz, ale mam przy sobie tylko wczorajszą notke, trochę już czerstwą…

Skomentuj

