Skip to content

Jak pisać dobry blog (part one)

13/08/2009

Ile razy myślę o moim blogowaniu, pierwsze co przychodzi mi do głowy, to pytanie.

Jaką to krzywdę wyrządziłem sobie pisaniem blogów?

Bo tego, że wyrządziłem, jestem pewien.

To miejsce miało być lekiem na dokonane zniszczenia. Z niezrozumiałych dla mnie powodów stało się inaczej.

Cóż mi pozostało?

Powiesić kilka psów na dupku podsuniętym przez Flanelkę… w nadziei, że wylanie zalegającej mnie żółci na jego żałosną makówkę zmieni cokolwiek… Może… kto wie.
Jednak najpierw podzielę się z wami tym co mam, tym co zgromadziłem przez te kilka lat blogowania… czyli wiedzą, jak według mnie napisać dobrego bloga… nie mówię poczytnego, bo to kompletnie inna historia, ale dobrego.

Opowiem wam również o wszelkich niebezpieczeństwach jakie wiążą się z pisaniem takiego bloga. Przy okazji pokażę czym dobre historie różnią się od złych i napiszę co blogującym po Hamlecie… To wszystko co jeszcze chcę, a konkretniej mogę wam dać…

Tylko tyle… ale tylko tyle mam.

4 Komentarze leave one →
  1. 17/08/2009 1:16 am

    zacząłeś bardzo obiecująco, więc jedziesz! w rewanżu za dobry początek spełniłem twoje zadawnione marzene dotyczące mojego eresesa.

  2. 17/08/2009 4:54 pm

    No… rychło w czas. Ale ile mnie zdrowia kosztowała ta klikanina żeby choć parę wpisów przeczytać, to tylko ja jeden wiem.

  3. 17/08/2009 5:14 pm

    Ale przynajmniej jakoś czas ci zleciał. Gdyby wszystko było od razu łatwe, to człowiek nie wynalazłby postępu.

  4. 17/08/2009 6:20 pm

    kiedy part two?

Skomentuj

