Skip to content

(***)

15/10/2009

Dawno nic nie pisałem. Tak dawno, że zapomniałem już jaka to przyjemność. No cóż, tak się składa, że… by pisanie miało jakikolwiek sens, piszący musi mieć coś do powiedzenia.

Ja od jakiegoś czasu nie mam nic.

Siedzę sobie tu dzisiaj i stawiam palce na klawiaturze. Nie powiem, czynność sama w sobie dość odprężająca, tyle… że nie dająca żadnej satysfakcji. Ta może pojawić się tylko wtedy, gdy coś z tego stawiania palców na klawiaturze wyniknie.

Tak więc jestem tu dzisiaj tylko i wyłącznie z Waszego powodu.

Wciąż tu zaglądacie, a to sprawia wrażenie jakbyście na coś czekali.

Nie wiem na co, wiem tylko że ja tego czegoś Wam nie dam

Nie obsmaruję dupy komuś kogo znacie, nie wystąpię z klejoną teorią na temat blogowania.

Nie mam pojęcia o czym chcielibyście czytać. Ani nie wiem o czym ja chciałbym pisać.

Trudno wyobrazić sobie sytuację bardziej niekomfortową.

Niby co jakiś czas powtarzam sobie, że piszę tylko i wyłącznie dla siebie i jedynie ku własnej przyjemności, ale tak naprawdę to kłamstwo. Piszę, bo czytacie. Pisanie samo w sobie nie miałoby dla mnie sensu.

Wiem, kilka razy próbowałem wam wmówić, że jest dokładnie odwrotnie.

To tyle.

Skończę już.
Bo skoro w pierwszym zdaniu napisałem, że nie mam nic do powiedzenia, to nie mogę teraz wywalić notki na 500 słów. Choć nie ukrywam,  że już samo patrzenie na klawiaturę otwiera jakieś klapki w mózgu.

7 komentarzy leave one →
  1. flamenco permalink*
    15/10/2009 9:25 pm

    No.. ale z tą ilustracją, toś pojechał..

  2. 16/10/2009 10:15 am

    Włożyłem w nią trochę pracy… ale było warto.

  3. flamenco permalink*
    16/10/2009 10:49 am

    No.. się czuje powiew wakacji normalnie..

  4. 17/10/2009 10:36 pm

    „Nie mam pojęcia o czym chcielibyście czytać. Ani nie wiem o czym ja chciałbym pisać. ”

    Byśmy poczytać chcieli o…

    1. Czy Piotr Rubik zostanie kolejnym premierem po upadku obecnego rządu?
    2. Czy Piersi Cichopki zastąpią jednojajowe bliźniaki na stanowisku jednojajowych bliźniaków?
    3. Czy obecnie jeśli lubisz film „China Town” to jesteś bardziej pedofilem czy tylko zwykłym snobem, którego nikt nie lubi, więc ma mało znajomych na Naszej Klasie?

    No coś byś współczesnego skomentował, bo ja się w ogóle przestałem orientować w teraźniejszości, więc chętnie bym se poczytał…

  5. 18/10/2009 5:30 pm

    a ja wczoraj byłam na Rubiku, ha!

  6. 20/10/2009 10:18 am

    Wiesz hlb, nie chciałbym wchodzić na Twoją działkę…

  7. 22/10/2009 9:06 pm

    Wiesz Kilmore, dokładnie to samo powiedział kapitan Lawton do Geronimo…

Skomentuj

