Skip to content

Uroboros i dziurka z której wychodzą dzieci

21/11/2009

Ostatnim wpisem wypromowałem blog, który w żadnym przypadku nie był wart promocji. Rekompensatą jest fakt, że znalazły się przynajmniej dwie osoby, które ściągają trochę Witka na ziemię. Bez wątpienia Wicio tego potrzebuje.

Dla odmiany w dzisiejszej notce nie będzie żadnych linków. Pani o której napiszę ma ich pod dodatkiem.

Oto bohaterka naszego wpisu:

Pewnie wszyscy zastanawiają się co konkretnie ta pani robi na zdjęciu.

Otóż pani na zdjęciu, pokazuje dziurkę z której wychodzą dzieci.

Takie dziurki są obiektem zainteresowania wielu mężczyzn i Pani Joanna, bo tak ma na imię, o tym wie.  Z tego właśnie powodu publikuje zdjęcia na których można sobie dobrze, tą jej dziurkę obejrzeć.

Jak pokazałem wam tutaj jedno z nich, ale na swoim kawałku Internetu Pani Joanna ma ich dobra setkę.

Pani Joanna jest gruba, stara i brzydka. Dzięki swoim zdjęciom jest też popularna. Popularność pani Joasi zapewnia jej dziurka, obwisłe cycki i łatwość z jaka rozkłada nogi.  Zdjęcia pani Joasi oglądają mężczyźni w różnym wieku. Najpierw się masturbują a potem zostawiają różne komentarze…

Na przykład:

– Masz cudowną piczkę, chętnie bym ci ją wylizał

albo:

– Pokaż jak wsadzasz sobie paluszek.

albo:

– Kocham Cię, napisz do mnie na maila.

Oczywiście nie wykluczam odwrotnego następstwa zdarzeń. Najpierw komentarz, a masturbacja dopiero w następnej kolejności. Możliwe, że w grę również wchodzą kombinacje typu: masturbacja – komentarz – masturbacja.

Myślę, że z dziurki pani Joasi wyszło już nie jedno dziecko. Nie wykluczone ,że dzieci które wyszły z jej dziurki, mają już własne dzieci, które na świat dostały się tą sama drogą. Być może pewnego pięknego dnia wnuki Pani Joasi będą się masturbować patrząc na jej zdjęcia.

To trochę tak, jak wąż zjadający własny ogon.

Wąż zjadający własny ogon wygląda tak:

Ten wąż nazywa się Uroboros. Jest symbolem początku zaczynającego się tam gdzie koniec, albo końca kończącego się tam gdzie początek.
Jest też symbolem nieskończoności, oraz jedności świata zewnętrznego i wewnętrznego, a przede wszystkim jest powodem dla którego transcendentalna głębia dziury Joanny stała się wirtualną spłuczka dla spermy tak wielu mężczyzn.

11 komentarzy leave one →
  1. graf.oman permalink
    21/11/2009 1:10 pm

    Pani Joanna ma na imię Jola czy odwrotnie?

  2. 21/11/2009 10:01 pm

    Oczywiście chodzi o panią Joannę… Jola to imię kochanki… i stąd pomyłka…

  3. mKyo permalink
    22/11/2009 7:36 pm

    „transcendentalna głębia dziury”

    Powinienes zaczac pisac wiersze. Serio.

  4. 23/11/2009 10:31 am

    Kiedyś pisałem, ale ta niedoruchana rura Moon, doniosła na mnie do wordpressu, i przez dobrych kilka miesięcy moje komentarze lądowały w spamie.

    Od tamtej pory mam awersje do poezji.

  5. 23/11/2009 6:19 pm

    no nie, aż mną otrząsło. Skąd ty to bierzesz? weź przestań!

  6. mKyo permalink
    23/11/2009 8:13 pm

    Nie znam tej pani. Ale przeczytałam przed chwilą jeden z jej wierszy, który umieściła na swoim blogu, zapaliłam papierosa… i poczułam, że mi niedobrze. Mi się nigdy nie chce rzygać po papierosach, co oznacza, że to ta pani przprawia mnie o odruchy wymiotne, a więc już wiadomo, że z bliska przyglądać się jej nie będę na pewno.

    I dlaczego na Ciebie doniosła? Co zrobiłeś, ha? Gdzie Twoja teczka?

  7. inna_me permalink
    25/11/2009 2:15 pm

    hmmm dlaczego nie ;> twierdzisz, że wszyscy, którzy mają bloga to ściemniają ? że to co piszą jest tylko ich wymysłem ;>

  8. inna_me permalink
    26/11/2009 4:48 pm

    a no widzisz ;p teraz to się z Tobą mogę zgodzić ;) dobrze znam takie przypadki gdzie jest przedstawiona połowa z całości lub jeszcze mniej… :] przynajmniej ja się staram wszystko dokładnie przedstawić jak już jakiś problem poruszam :)

  9. Krystian permalink
    21/10/2010 1:26 am

    „Jest też symbolem nieskończoności, oraz jedności świata zewnętrznego i wewnętrznego, a przede wszystkim jest powodem dla którego transcendentalna głębia dziury Joanny stała się wirtualną spłuczka dla spermy tak wielu mężczyzn. ”

    Piękniej bym tego nie ujął

    Naprawdę piękne zakończenie i morał

  10. Anonim permalink
    26/04/2012 3:25 pm

    „transcendentalna głębia dziury Joanny” pojawia się w google po wpisaniu hasła „wąż uroboros” …niestety dzięki tobie.

  11. 26/04/2012 3:57 pm

    Bo urzywasz pleonazmów, jak Uroboros to wiadomo, że wąż, innego nie było, więc na drugi raz wpisz tylko „Uroboros” i będzie dobrze.

Skomentuj

