Skip to content

Niezbędnik Blogera

16/03/2010

Do blogowania nie trzeba wiele. Najważniejsze są chęci. Wskazany jest również pewien uszczerbek w kodzie genetycznym, który sprawia  że  upubliczniona intymność autora staje się jednocześnie źródłem jego dobrego samopoczucia.

Poza tym niezwykle przydatne są najróżniejsze gadżety, ułatwiające blogowanie.

Oto zestaw dla początkujących blogerów w wieku średnim. 

1. Fado Rose

Fado to lekkie wino owocowe, w którego bukiecie można wyczuć aromaty kwiatowe, z silnie wybijającymi się nutami fiołków. Swoją naturalną świeżość i lekkość zawdzięcza szczególnemu procesowi produkcji: po krótkiej maceracji, wino dojrzewa w stalowych zbiornikach w kontrolowanej temperaturze przez okres piętnastu dni.
Cenione za niepowtarzalny aromat owocowo-kwiatowy, zalecane  przy pisaniu słodko-pierdzących komci na blogach tych, co ich dobrze znamy, lub ewentualnie chcemy poznać.

Cena: 8.99
Dystrybutor – Biedronka

2. Vielles Vignes

Vielles Vignes to soczyste owocowe wino o pięknym wiśniowym kolorze i aromacie czerwonych jagód z nutą wanilii. Posiada delikatny i aromatyczny bukiet z bardzo łagodnym finiszem. Wino idealne do dań mięsnych, warzyw i serów. Rozjaśnia umysł, otwiera na innych blogerów, szczególnie zalecane przy komentowaniu wpisów z dużą ilością komciów.

Cena 9.99 zł
Dystrybutor – Biedronka

3. Honore de Berticot (Czerwony)

Wino powstałe z połączenia odmian Merlot i Cabernet Sauvignon. Posiada intensywny aromat owoców z nutą wanilii i kawy. W smaku owocowe i lekko pikantne. Najlepsze do pisania błyskotliwych ripost i wbijania wirtualnych szpilek. Wyostrza dowcip i nadaje notkom bezkompromisowy charakter.

Cena 14.99 zł
Dystrybutor – Biedronka

I na koniec:

4. Chateau Candastre

Wytrawne wino o atrakcyjnym czerwonym kolorze. Ma złożony aromat czerwonych winogron i papryki z nutą lukrecji. Okrągłe na podniebieniu, dobrze zrównoważone z łagodnymi taninami. Idealne do czerwonego mięsa z grilla i pyskówek z blogerami co to ich nie lubimy. Nadaje się również do kopania buraków i podsrywania egzaltowanym idiotkom piszącym wierszem.

Cena 14.99 zł
Dystrybutor – Biedronka

To tyle. Wiem, że na papierze wygląda to nieźle, ale w rzeczywistości spożycie dowolnego wina z tego zestawu wymaga wielu poświęceń, silnej woli i samozaparcia.

Niemniej wysiłek tych, którzy zdecydują się go podjąć zostanie nagrodzony i zaowocuje wieloma fantastycznymi notkami i komentarzami.

15 komentarzy leave one →
  1. 16/03/2010 7:14 pm

    Kil, tak nieśmiało wtrącę – zapomniałeś o „pstrokatym kopie”…

    Colourful Kick
    Wino uzyskiwane w wyniku zmacerowania „owocu” w trakcie piątkowych winifikacji. Pofermentacyjna maceracja trwa cylkicznie.
    Kolor- intensywny, opalony, rubinowoczerwony z brązowymi odcieniami.
    Aromat- Armani Mania
    Smak- miękki początek z lekko słodkawymi taninami. W ustach krągłe z mocną owocowością i posmakiem czekoladowym. Długi finish z przyjemną nutą imbiru i wanilli.
    Działanie nie do końca zdiagnozowane, ale wino poleca się każdemu blogerowi, bez względu na staż, płeć, czy ilość neuronów.

    Cena bezcenne
    Dystrybutor Alternatywnie

  2. 16/03/2010 7:20 pm

    A gdzie ja mam się usadowić? wskaż maestro, nie daj mi błądzić. Mam dość błądzenia na co dzień

  3. 16/03/2010 10:22 pm

    Maskana,
    Fatalne niedopatrzenie… naprawę nie wiem, jak to się stało, że zapomniałem o “pstrokatym kopie” :) przecież “pstrokaty kop” to podstawa.

    Jędzuś,
    Usadów się gdzie chcesz, idź gdzie chcesz… byle nie w stronę światła…

  4. 18/03/2010 7:55 pm

    ale mi wskazałeś, weź sie utop. Ja rady potrzebuję, konkretnej!

  5. wodasuczaju permalink
    21/03/2010 1:09 pm

    „staje się jednocześnie źródłem jego dobrego samopoczucia”

    Samopoczucie Wody nie jest najgorsze, ale to zasługa moich własnych dopalaczy. Zostane przy nich dopóki nie zacznie mnie prześladować ambicja zasilenia szeregów blogopisaczy, co jest tak prawdopodobne jak założenie gniazda przez kukułke.
    Brak predyspozycji to oczywiście marginalna przeszkoda, więc ze zrozumiałych względów nie ma sensu o tym wspominać, bo może nam przysłonić to co dla blogera najistotniejsze…zakupy w Biedronce.
    No i podrzuciłem swoje jajeczko

  6. mKyo permalink
    22/03/2010 12:52 am

    No i podrzuciłem swoje jajeczko

    Zboczeniec.

  7. 22/03/2010 1:50 pm

    mKyo, spokojnie, idzie Wielkanoc, podrzucanie jajeczek jest jak najbardziej na miejscu.

  8. mKyo permalink
    22/03/2010 7:37 pm

    Ale kto mówi, że ja niespokojna jestem? I kto mówi, że to źle? A myślisz, że po co ja ten język wystawiam? ;]

  9. wodasuczaju permalink
    22/03/2010 10:40 pm

    Zboczeniec, ale nie ekshibicjonista. Schowaj ten język mKyo

  10. mKyo permalink
    22/03/2010 11:46 pm

    Nie ma mowy.

  11. 23/03/2010 8:04 pm

    Byłem w lokalnym sklepie, ale z tego co polecasz to nie ma nic. Nie będę pisał co jest, bo nie chcę robić bucówy.

    A poza tym, mam takie pytanie całkiem lamerskie: słuchaj, czy ty miałbyścoś przeciwko, gdybym ci tę notkę podpierdolił. Nie mówię,ze zaraz. Odczekam trochę. No, ale rozumiesz, skoro nie ma u mnie tych rzeczy…

  12. optymistka permalink
    24/03/2010 8:43 pm

    >hlb
    bo Killmore to fan Biedronki jest!(a moze mu za to placa?! jako zawistnych Polakow ;) pocieszyc nas moze tylko fakt ze zarobki w Biedronce marne, wiec podejrzewam ze za ta reklame duzo nie dostal :P), wiec w zwyklym lokalnym sklepie tego nie dostaniesz… no chyba ze wino maja „z Biedronki”… choc przysiaglbys ze z siary :P

  13. wodasuczaju permalink
    25/03/2010 9:51 pm

    „podejrzewam ze za ta reklame duzo nie dostal”
    Puste butelki mu pozwolili zabrać, Optymistka. Przeczytał opisy na etykietach i pozuje na konesera. Co on wie o smakowaniu szlachetnych trunków? Bukiet to mu zakwitł na spleśniałym serze.

  14. 25/03/2010 10:52 pm

    Prawdę powiedziawszy to nie pozwolili…

    Poszedłem się w krzaki odlać, patrzę ulotka leży… to wziąłem.

  15. optymistka permalink
    26/03/2010 9:40 am

    hahahaha
    dawno sie tak nie usmialam :) te komentarze to piekne dopelnienie tematu… hahahaaa

Skomentuj

