Skip to content

Road Kill

07/05/2010

7 komentarzy leave one →
  1. wodasuczaju permalink
    09/05/2010 9:45 am

    Mam wrażenie, że już czytałem ten tekst na jakimś blogu, tylko autora nie pamiętam

  2. 09/05/2010 11:49 am

    Wodasuczaju, Ty też?:) Myślałam, że tylko ja mam deja vu…

  3. wodasuczaju permalink
    09/05/2010 4:33 pm

    Kil sprawdza czy nie „lecimy po łebkach”. Kto nie przejdzie pozytywnie weryfikacji będzie musiał zwrócić karte stałego komentatora

  4. 09/05/2010 9:58 pm

    Nie jest wstyd być byłym alkoholikiem.

    Tyle że nie ma byłych alkoholików, takie zjawisko nie istnieje w przyrodzie.
    A tak w temacie, w języku niemieckim największym wulgaryzmem jest słowo „gówno” (die Scheisse), a w artykule autor wspomina o wulgaryzmach, którymi posługuje się autorka książki. Niemcy nie mają wulgaryzmów odseksualnych czy powiązanych z obrażaniem matek. Tak jak w polskim, angielskim czy hiszpańskim itd.

  5. 10/05/2010 11:53 am

    Tak, masz rację Proces, alkoholikiem jest się do końca życia.
    Być może ja też nim jestem, bo nie mam pojęcia jakim cudem, dwa razy opublikowałem tą samą notkę. Tak czy inaczej, nic się nie stało. Zaraz zastąpię ją jakąś fajną fotką. Wasze komentarze będą wtedy zupełnie od czapy, ale to nawet lepiej, bo jeśli ostatnio nie piszę, to właśnie dlatego, że dotarło do mnie, że wszystko co wychodzi spod mojej ręki, też nie ma głębszego sensu.

    No cóż, taki los blogerów, ludzi którzy w świeci bez internetu, nigdy nie opublikowali by linijki tekstu.

  6. sprawa7 permalink
    12/05/2010 9:22 pm

    Jeśli chodzi o niemieckie wulgaryzmy, to wiele się zmieniło, młode pokolenie ma mnóstwo wielce wulgarnych zwrotów.

    http://grono.net/niemiecki/topic/214090/sl/przeklenstwa/3/0/0/0/#bottom

    Podobno alkoholikiem człowiek się rodzi, tylko niektórzy się o tym nigdy nie dowiadują. Los się różnie plecie.

  7. wodasuczaju permalink
    15/05/2010 2:34 pm

    Bez cienia przesady… chujowa notka.

    /Już sobie przypomniałem, to było na redtube/

Skomentuj

