Skip to content

Crash of Titans czyli Mizia versus Zenobiusz

04/10/2010

Tak więc dzisiaj popatrzymy jak dwóch dorosłych mężczyzn okłada się pięściami w imię idei wyższych. Bohaterami wpisu, jak wszyscy się tego zapewne domyślają, będą:

1. Kolega Miziaforum, który prowadzi po sąsiedzku zaangażowany blog.
2. Oraz kolega Zanobiusz, którego blog jest niemniej zaangażowany

Na blog Mizii zwróciłem już uwagę pisząc notkę o niepołnosprawnych umysłowo, miałem nawet chęć zamieścić do niego link, ale doszedłem do wniosku, że nie dość że pięć linków na jeden wpis to trochę za dużo, to dodatkowo, nie byłem pewien czy Zenobiusz i Mizia to nie jest czasem ta sama osoba. Moją teoria była taka, że Zeno-Mizia, zamiast przyjmować leki codziennie, bierze je tylko co drugi dzień i w ten sposób, po lekach publikuje jako Mizia a bez nich jako Zenobiusz.
Ewentualnie odwrotnie.

Chce przez to powiedzieć, że jeśli nawet obaj autorzy głoszą prawdy stojące wobec siebie w pewnej sprzeczności to ja nie widzę między nimi specjalnej różnicy.

W tym miejscu mógłbym zakończyć moją notkę bo generalnie wszystko sprowadza się do tego stwierdzenia powyżej, ale wiem, że zawiódł bym tych wszystkich którzy na nią czekali.

Więc do rzeczy.

Bohaterem mojego dzieciństwa był Maurice Utrillo. Imponowało mi, że się nie opierdalał, chlał absynt, palił marychę, cierpiał na paranoje, i to wszystko nie przeszkadzało mu być genialnym malarzem. Gdyby miłosierny bóg dal mi taki talent jak jemu to nie miałbym nic przeciwko spędzeniu reszty życia w kaftanie bezpieczeństwa. Tak przynajmiej sobie myślałem kiedy miałem lat 16.

Czyli co? Czyli mocny kontakt z rzeczywistością nie jest rzeczą niezbędną do tworzenia dzieł wielkich, ponadczasowych i wytyczających nowe kierunki.

Tak więc, to byłby pierwszy punkt dla Mizi, no i Zenobiusza również.

Za jednym zamachem dam im również po punkcie ujemnym, bo żaden z nich tym co zamieszcza na swoim blogu, żadnej z tych rzeczy nie robi.

Każdy blog na wordrpesie może mieć rodzaj motta które jest wyświetlane pod jego tytułem.

Motto Zeno to:

– Myślenie ma kolosalną teraźniejszość, OK można je zaakceptować

Natomiast Motto Mizi brzmi;

– Just another WordPress.com site

Ponieważ jest to motto standardowe należy podejrzewać, że Miza nie potrafi go zmienić, co, jeśli wziąć pod uwagę to, że WordPress został zaprojektowany tak, żeby każdy głupi mógł założyć tu sobie blog i robić z nim co chce, nie świadczy najlepiej o Mizi.
Ta runda mogła by być dla Zeno gdyby nie jego lista linków. Wygląda ja fajns rozpierdzielony przez szopa pracza i dowodzi, że prosta sztuka dodawania linków do blogloru jest Zenobiuszowi kompletnie obca.

To miała być wesoła i śmieszna notka. Ale żeby napisać coś o blogu trzeba go najpierw przeczytać. Po lekturze blogów naszych bohaterów czuje się jakbym właśnie zjadł garść aviomariny i popił butlą płynu do dezynfekcji kibla. Czyli jakoś mało mi do śmiechu i z tego też powodu obaj dostaną po jeszcze jednym punkcje ujemnym.

Chciałbym napisać, że to dobrze, że są blogi jak Mizi i Zenobiusza, bo Kto wie co bez nich naszym chłopcom przyszło by do głowy, Być może gdyby Zenobiusz nie prowadził bloga, to krzewił by wiarę za pomocą butli z gazem zapakowanych do furgonetek wypełnionych pociętymi śrubami, a Mizia w ten sam sposób czyścił by kościoły, a tak Zeno prowadzi sobie bloga raduje się dużą ilością odwiedzin i już się cieszy perspektywą koronacji Jezusa Chrystusa na króla Polski.

Nie zmienia to faktu, że przykro jest patrzeć jak ktoś stara się uporządkować świat tak by odpowiadał on jego wyobrażeniom. Jak drze twarz, (bo tak oba blogi właśnie wyglądają z tymi pisaną czerwoną czcionką nagłówkami i pogrubionym od czasu do czasu tekstem) w nadziei, że zagłuszy to wszystko co nie pasuje do obrazy jaki chciałby widzieć. Może tylko tych co mają ten sam problem to nie razi. Dla mnie brnięcie przez kolejne komentarze to jak droga przez pole w środku zimy zacinającym śniegu na rekolekcje, gdzie już czeka na mnie ksiądz który tylko myśli jakby tu włożyć mi penisa w odbyt. 

To czy bóg jest czy go nie ma to sprawa drugorzędna. Tak przynajmniej sobie myślę, kiedy zastanawiam się co w praktyce z tego faktu mogło by ewentualnie wynikać dla mnie.

Oczywiście wiele osób tak nie uważa, mając tą kewstię za to sprawę życia i śmierci. No i dobrze dzięki temu powstają blogi jak ten Mizi i Zena. Chociaż nie, wcale nie dobrze. Skłamałbym gdybym powiedział, że podoba mi się to, że w pierwszych 20 najpopularniejszych blogach na WordPressie, 10 to te prowadzane przez autorów jak nasi bohaterowie.

Za zdanie które napisałem powyżej przyznaje Mizi i Zeno po punkcie ujemnym.

Poziom strachu i wynikającej z niego agresji trochę mnie u naszych bohaterów przeraża. Mizia nawet roboty spamujące których komentarze defoltowo zatrzymuje askmet nazywa atakami oszołomów, ale skoro tak chce widzieć świat to tak go właśnie widzi.

Nie wiem do końca co z chłopakami jest nie tak. Może nawet wszystko z nim w porządku. Może jedyne co im dolega to ADHD. Obiecałam sobie, że nie będę tu z nikogo kpił. Każdy kto piszę zasługuje na szacunek, nawet jeśli pieprzy przy tym trzy po trzy. Nie jestem w końcu lepszy

Jeśli chcieć by do sprawy podejść racjonalnie to gdyby Bóg istniał naprawdę, to za krytykę kościoła odgryzłby Mizi kutasa a potem wsadził mu go w dupę. Sam nie wiem dlaczego Mizia nigdy nie użył tego argumentu w swoich utarczkach z Zenobiuszem.

– No… może dlatego, że istnieje też możliwość, że Bóg dopiero się do tego zabiera!

No proszę sam sobie odpowiedziałem. Czasami warto sobie zadać głośno jakieś pytanie, bo wtedy odpowiedź pojawia się sama.

Trochę jest gorzej, jeśli człowiek wszystko wie, i nie musi sobie zadawać żadnych pytań.

Za myśl powyżej obaj zawodnicy dostają po minus 10 punktów.

Obłęd jest smutny, bo skazuje człowieka na samotność. W miejscach jak opisane dzisiaj blogi mogą zbierać się Ci co myślą tak samo, może to jest ich lekarstwo na samotność, jeśli tak to dobrze, że maja takie miejsca i tu na koniec nasi zawodnicy dostają po jeszcze jednym punkcie dodatnim

PS

Jeśli naprawdę uważacie że ma to jakikolwiek znaczenie to punkty podliczcie sobie sami, jak nie mam zamiaru tego robić, ale ponieważ ta notka już dawno przekroczyła moje ulubione 500 słów, mam zamiar jeszcze raz odwołać się do tych dwóch blogasiów.

112 komentarzy leave one →
  1. 04/10/2010 2:09 pm

    do kil-
    przeczytaj to co poniżej to treść – wpisuu zena – kwestie wiary mam już z glowy ALE ALE jak powiedzial pijany al kwaśniewski – POZOSTAŁO WE MNIE COŚ DZIWNEGO ŻE NIE POZWALAM JEŚLI TO MOZLIWE – NA NABIJANIE SIE Z CZEGO KLOWIEK W CO TAM KTO SOBIE WIERZY – POPROSTU JEGO SPRAWA -A TEN ART- NA TEMAT WYPOWIEDZI JEZUSA W SPRAWIE POLSKICH DOWODOW OSOBISTYCH JEST JAWNYM ROBIENIEM SOBIE JAJ Z KATOLIKÓW
    ======================== WIEC PRZECZYTAJ I PONOWNIE PRZEPISZ SWOJE SPŁYCONE OSĄDY. – TYLKO UCZCIWIE – na podsumowanie powinny ci wystarczyć 3 słowa -dosadne – MOJA DROGA
    +++++++++++++++++++++++++++++++
    Październik 2010
    Panie Jezu – Piotr pyta, czy nowe dowody osobiste są ze znakiem bestii i czy możemy je odbierać?
    Pan Jezus: „Coraz więcej będzie czipów dla was przeznaczonych. Wszędzie będą i wszystkie nie są tak ważne jak w was. Jeżeli w wasze ciała wejdą z nimi, to już niestety, nigdy nie powrócicie do Mnie, bo to jest szatańska moc, która nie pozwoli wam nawet myśleć o Mnie. I wtedy będzie ważne powiedzenie: hulaj dusza – Boga nie ma”. Będziecie bez świadomości i woli a tylko robotami bezwolnymi. Dlatego Jan – Mój Apostoł pisał, że to znak bestii, bo w momencie włożenia wam tego znaku jesteście juz szatana i wybieracie tym samym pieklo. Nie będzie rodzin, bo nie będzie urodzin. Nie będziecie wiedzieli co to jest grzech. Jezus was ostrzega przed pobieraniem czipów i przed zniewoleniem was”.
    Październik 2010
    Panie Jezu – gdzie powinnam być: w Polsce, czy w Ameryce?
    Pan Jezus: „Moje dziecko – ty musisz być w Polsce, bo masz dużo pracy. Wyślę cię w dużo miejsc i tam będziesz dawała świadectwo o Mnie. Potrzebuję dużo, dużo oddanym serc, abyście tworzyli wielką armię, bo wtedy Moja litośc będzie nad wami. Potrzebuję, aby Mój naród polski jak najwięcej przejrzał o gdy zobaczą nadchodzące kataklizmy i zagrożenie wojną najpierw domową a potem światową, to będzie powracał do Mnie, gdzie czekam do ostatniego człowieka. Nie chcę żadnego z was utracić ani żywego ani umarłego. Jezus Miłosierny”.

  2. 04/10/2010 2:18 pm

    Mizia weź mnie nie osłabiaj. Ja już to dzisiaj raz czytałem.

  3. 04/10/2010 3:25 pm

    A GENERALNIE CHODZI MI O TO ZEBY TEN ….. Z ….. NIE NAKAZYWAŁ POD KLATWĄ WIARY W TAKIE CóDA – niemasz pojecia jak wolgarnie i agresywnie zeno traktowal odstępców.

  4. 04/10/2010 3:51 pm

    Mizia, to truizm ale tak to jest, że ci co nie wierzą nie odmawiają prawa do wiary innym, natomiast Ci wierzący dają takie prawo ale tylko pod warunkiem, że wierzy się w to samo co oni.

  5. zenobiusz permalink
    04/10/2010 4:06 pm

    http://zenobiusz.wordpress.com/mizia-archiwum/
    Mizia usuwa teksty po wytrzeźwieniu.Jedyny epitet jakiego użyłem i to tylko raz,gdy Mizia wystąpił jako IMĆ,to gonopodium,dodam dziś, złamane gonopodium.Dowiedział się co to znaczy po dwóch tygodniach,i zaczął wojnę,.Pozdrawiam.Chyba adekwatne??

  6. 04/10/2010 4:39 pm

    tych wszystkich którzy na nią czekali. Dziękuję.

  7. 04/10/2010 4:54 pm

    TU PRAWDZIWA DZIAŁALNOŚĆ – komentarz nr 2 ……..
    dla jasnosci poczytaj wszystkie komenty.
    http://bazarhandel.wordpress.com/2010/09/19/zenobiusz-blog-jednota-braci-polskich-sekta-destrukcyjna/#comment-58

  8. zenobiusz permalink
    04/10/2010 6:36 pm

    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/09/20/to-zimna-wojna/
    No Kil. jak Ci się podoba nagonka,przyłączysz się aktywniej,bo niemal siedzisz okrakiem na barykadzie.Spóbój swoja 66 letnią głowę skłonić do dojścia ,co też takiego ten Zenobiusz napisał, że został sekciarzem,ubekiem,zbrodniarzem,żydem,zdrajcą narodu,pedałem,pedofilem,oszustem i wariatem na dokładkę.
    Ale co tam,miałeś tyle czasu,i nie doszedłeś,uznaj że Cię to przerasta i daj sobie spokój.

  9. zenobiusz permalink
    04/10/2010 6:38 pm

  10. zenobiusz permalink
    04/10/2010 7:03 pm

  11. zenobiusz permalink
    04/10/2010 7:04 pm

  12. zenobiusz permalink
    04/10/2010 7:06 pm

  13. zenobiusz permalink
    04/10/2010 7:07 pm

    To ostatnie możesz dać posłuchać synom.mają do tego prawo.

  14. 04/10/2010 7:11 pm

    ta „człowiek ” zwany zenobiuszem OSZALAŁ- ups….

  15. zenobiusz permalink
    04/10/2010 7:20 pm

    Mizia nie patrz w lustro,bo ja jak bym miał taka”twarz” to bym na niej siedział.

  16. 04/10/2010 7:20 pm

    ku…. jak w zakazanych piosenkach – no to ja swoje a propo znane zenowi – a nie jakichś ss manow wkleja fe zeno

  17. IMĆ permalink
    04/10/2010 7:33 pm

  18. IMĆ permalink
    04/10/2010 7:34 pm

    POZDROWIENIA DLA SCHIZOFRENIKA ZENOBIUSZA

  19. IMĆ permalink
    04/10/2010 7:36 pm

  20. IMĆ permalink
    04/10/2010 7:37 pm

    POZDROWIENIA DLA PRZYDUPASA ZENOBIUSZA WIIZGGI

  21. zenobiusz permalink
    04/10/2010 7:51 pm

    No Kil, masz komplet ,Mizia-IMĆ w obu przejawieniach.

  22. 04/10/2010 7:54 pm

    Kil, jesteś jak bohater powieści Sławińskiego:) Przy czym ta jest III i bardziej lokalną:)

  23. 04/10/2010 8:30 pm

    do zenka z otwartym rozporkiem w zbroji – NIGDY NIE PISALEM O TOBIE ZE: JESTEŚ żydem,zdrajcą narodu,pedałem,pedofilem,oszustem
    W ODRÓŻNIENIU OD CIEBIE – TAK NAZYWALEŚ W LICZNYCH WYPOWIEDZIACH – wiesz dobrze kogo nie prawdaż ….
    JA NAPISALEM ŻEŚ INO WARIAT CO JEST ZGODNE Z OPINIĄ LEKARSKĄ
    ps. i tak pojdziesz do piekla – i to terz wiesz za co NIE PRAWDAŻ …….
    =================
    DO KIL oj bedziesz mial frekwencje oglaszam ten blog polem bitw – to lepsze niż pisanie skromnch tekścikow na nasz temat – tu na żywo będziesz mugł ujrzeć prawdziwe szaleństwo lub WARIACJE SIEDZĄCĄ W ZENIE
    na razie zaaplikował ci „zakazane piosenki” a powinienneś tak do niego :

  24. zenobiusz permalink
    04/10/2010 8:46 pm

    Masz tu Mizia wszystko na co plujesz.Poużywaj sobie,A PAN PUTIN ,jak to masz w zwyczaju pisywać ,niebawem zczeźnie.

  25. 04/10/2010 9:06 pm

    zenku – od HUBALA TO TY SIE Z DALEKA TRZYMAJ – jakos pzez 40 lat idolem twym byl czapajew – a terazpod stare lato wkladasz skurke barania oj – szmata z waści –
    pozdrawiam 4 pułk straży przedniej – przebierańcu – ty sam już niewiesz kim jesteś
    pujdziesz do piekła i to islamskiego ………

  26. 04/10/2010 9:17 pm

    ps. a w tym piekle zrobią ci pod kierownictwem mizi – jesień średniowiecza oczywiście z dupy.

  27. zenobiusz permalink
    04/10/2010 9:39 pm

    Obawiam się, że gospodarz zaniemógł.

  28. 04/10/2010 9:45 pm

    no widzisz zeno jak chcesz to jestes przyjemny w obyciu – a pisałem w sprawie kila i co ….

  29. zenobiusz permalink
    04/10/2010 10:30 pm

    Nie podlizuj się ,bo się porzygam.

  30. zenobiusz permalink
    04/10/2010 10:36 pm

  31. zenobiusz permalink
    04/10/2010 10:41 pm

    Jesteś po niewłaściwej stronie.Jeszcze jest czas.

  32. 04/10/2010 11:06 pm

    A W PLSKIM GROMIE TREPY KRADNA MUNDURY I SPRZET – ………

  33. 04/10/2010 11:11 pm

    PS. A JA TO JESTEM JUŻ PO STRONIE ZDROWEGO ROZSADKU – mozna by rzec we własnym klubie świetego spokoju – wypowiadam sie tylko jak mnie coś rażaco wkurwi – dlategojak tu ktos slusznie zauważył nie atakuję cie ciegiemi bez przerwy tylko w tedy jak art. ZACZYNAJA NARUSZAC ROWNOWAGĘ ZDROWEGO ROZSĄDKU

  34. 04/10/2010 11:13 pm

    PS. A W SUMIE TO DOBRE TAKIE POLE BITWY NEUTREALNE – a i kilowi wzrosla oglądalnosć dziś nawet byl w pierwszej dziesiądce

  35. zenobiusz permalink
    04/10/2010 11:14 pm

    http://wobroniekrzyza.wordpress.com/2010/10/04/relacja-hortensji-z-dnia-4-pazdziernika-z-godz-21-41/

    Zadzwoniłam, bo jest w pozytywnym szoku. Przechodziło koło modlących się trzech eleganckich mężczyzn (jeden w kapeluszu) i elegancka kobieta. Przystanęli przy nas. Mężczyzna w kapeluszu zdjął kapelusz i cała czwórka, stając na baczność przed ołtarzykiem i Krzyżem, ukłoniła się. Było to jednoznaczne i wzruszające w swojej powadze oddanie hołdu.

    Ja sądzę, że tak naprawdę większość ludzi jest dobra i uczciwa, a bardzo wielu gorąco popiera obronę Krzyża. Zło zawsze jest bardzo krzykliwe, hałaśliwe, ekstrawaganckie, bo musi udawać, że jest go więcej niż dobra. Zło musi się reklamować, bo inaczej ginie w tłumie. Agresja, krzyk, przekleństwa, pijaństwo czy szturchanie kobiet to dowody słabości. Tak zresztą mówił bł. ks. Jerzy – przemoc jest oznaką słabości, a nie siły. Ilu jest codziennie aktywnych wrogów Krzyża? 20? 50? Nawet w zorganizowanych grupach aktywne są jednostki, a reszta to szeregowi statyści, podchmieleni ze strachu. A ilu przychodzi wiernych Krzyżowi? Ilu zaciekawionych? Ilu patrzy i próbuje zrozumieć? Ilu się nawraca? Ilu myśli dobrze o Obrońcach? Oni się nie reklamują się, nie krzyczą, nie puszczają baniek. Po prostu są. Zdecydowana większość!!!
    Kiedyś stanie tu i pomnik smoleński, i Krzyż… Tak jak wszystkie Krzyże zakazane przez czerwone władze – w Gdańsku, Poznaniu, Nowej Hucie, na Pl. Zwycięstwa-Piłsudskiego. Nawet w Katyniu postawiliśmy Krzyże, choć to miejsce miało być ukryte po wsze czasy. A więc trwajmy. Każde pokolenie Polaków ma swoją redutę. Nasza jest tu. Miejsce dobrze wybrane. Dowodzi książę Józef Poniatowski, ostatni wódz I RP. W odwodzie Marszałek Piłsudski. Obok Prymas Wyszyński i Krzyż Papieski. Czy w takim miejscu Polacy mogą ponieść klęskę? Tu, gdzie kamienie wołają? Bo za każdy z nich, stolico, dano krew? Nie ma takiej możliwości. Non possumus. Reduta prezydencka…. Reduta smoleńska… Za karabiny różańce… Tylko pod tym Krzyżem, tylko pod tym znakiem…
    I o tej reducie będą kiedyś pieśni… Trwajmy

  36. wodasuczaju permalink
    04/10/2010 11:21 pm

    „oglaszam ten blog polem bitw”
    Nie strzelać do cywilów

    „Obawiam się, że gospodarz zaniemógł”
    Wkurzył się, bo zarywałeś dziewczyny na Alternatywach, a Kil nie od dzisiaj urabia Maskane.
    Ech, nie taki święty Zenobiusz jak go malują

  37. 04/10/2010 11:23 pm

    nie chce mi sie pisać więc posłuchaj – takie jest moje stanowisko jakie reprezentuje tu wojtek

  38. zenobiusz permalink
    04/10/2010 11:27 pm

    No nie mów, że pasałeś z nim kozy.??

  39. 04/10/2010 11:31 pm

    no kozy to moze nie koniecznie ale

  40. zenobiusz permalink
    04/10/2010 11:33 pm

    Nie kończ,to tajemnica poliszynela.Między wami…..

  41. 04/10/2010 11:34 pm

    a co z tym kilem – bo czekamy z zenem a póbliczki niema i głównego arbitra

  42. wodasuczaju permalink
    04/10/2010 11:39 pm

    „póbliczki niema”
    pewnie poszli spać, musicie się zadowolic jednoosobowym audytorium. Kil jutro sie zjawi, posprzątać zwłoki;)

  43. 04/10/2010 11:47 pm

    no to zaczynam =
    ===================
    STAWIAM WIELKI ZNAK RÓWNOŚCI POMIĘDZY OBROŃCAMI KRZYŻA I ICH PRZECIWNIKAMI – BANDA NIEODPOWIEDZIALNYCH KRETYNÓW STEROWANYCH PRZEZ TAKZWANYCH DEMOKRATÓW Z OBCEGO NADANIA.

    CZYM RÓZNI SIĘ – DEBIL TARAS OD DEBILA JULIANA –
    ŻEBY BYO SPRAWIEDLIWIE WSZYSCY TAM ZGROMADZENI POWINNI DOSTAĆ WPIERDOL OD POLICJI KU CHWALE ZDROWEMU ROZSĄDKOWI

    FINAL TEGO JEST ZALOSNY – OPAMIETANIA ŻYCZĘ – bo jak nie to ……….

    A TYM CZASEM UCIEKAJA TEMATY NAPRAWDĘ WAŻNE DLA 70% POLAKÓW

    Odrzuć | Odpowiedz | Szybka edycja | Edytuj | Oznacz jako spam | Kosz

  44. zenobiusz permalink
    04/10/2010 11:55 pm

  45. zenobiusz permalink
    04/10/2010 11:56 pm

    Nawołuj dalej do ucieczki,Gdzie dobrze tam Ojczyzna.

  46. 04/10/2010 11:56 pm

    no i proszę najwierniejsi z wiernych zaczynaja mieć wątpliwości – CZY PRZYPADKIEM ZENO NIE WPROWADZIŁ ICH W MALINY – JAKO ASEKURANT I KOMPUTEROWY PYSKACZ –
    A HISTORIA SIE ODBYŁA BEZ ICH UDZIAŁU – A I ZACZYNAJĄ PRZECZÓWAĆ ŻE TAKIE STANIE I PODDAWANIE SIĘ BEZKARNEJ GRABIERZY TO BŁAD –
    ==============================================
    Wizzgaa powiedział/a
    Październik 5, 2010 @ 12:19 am 0
    0

    Rate This
    Rate This

    Oni tam byli pod tym krzyżem ale ja np.nie . Pytanie – dlaczego nie pojechałam ? Lenistwo ? Brak na bilety ? Jakaś dziwna niemożność ? Drugie pytanie : ilu z tych -piszących na blogach w obronie krzyża pojawiło się na Krakowskim Przedmieściu / poza królowąpokoju i monitorem ale oni niejako zawodowo /i dlaczego tak niewielu . Tkwimy w jakimś dziwnym, krępującym zdecydowane ruchy – bagnie niemocy .
    Odpowiedz
    zenobiusz powiedział/a
    Październik 5, 2010 @ 12:24 am 0
    0

    Rate This
    Rate This

    Byłaś z nimi duchowo,i jesteś,nie chodzi o masowe manifestacje,o to chodzi przeciwnikowi,tak łatwo posłać bojówkę.Obrona jest prowadzona przez Jezusa,czytaj ich blog,Już niedługo” Bóg się nad polskim Mazowszem rozpęta,siedmiogrodzkie powietrze przywoła Batory,rozkwitnie nasz Naród,znowu będą święta ,ucichnie zło ,i z Litwy zaszumią nam bory”,parafrazując Kazimierza Wierzejskiego.
    Odpowiedz
    Wizzgaa powiedział/a
    Październik 5, 2010 @ 12:33 am 0
    0

    Rate This
    Rate This

    To się tak łatwo mówi : byłaś z nimi duchowo . A jak się potem rozliczę z tego duchowego faktu przed dziećmi , wnukami. Skomentują moje słowa ironicznie bo każdy może POTEM powiedzieć ,ze BYŁ TAM DUCHEM .A wielu było naprawdę -narażeni na obelgi i co gorsza zmuszeni do słuchania bliźnierstw budzących grozę ,wyśmiewani / co z tego ,ze niesłusznie / każde wyśmianie boli .Idzie ZŁE – Zenobiuszu. A nasze sosnowe bory wkrótce będą szumiały i pachniały dla obcych.
    Odpowiedz

  47. 04/10/2010 11:58 pm

    „Wkurzył się, bo zarywałeś dziewczyny na Alternatywach, a Kil nie od dzisiaj urabia Maskane”
    Wodasuczaju, jeśli mogę Cię prosić – nie mieszaj w to maskany.

  48. 04/10/2010 11:59 pm

    PS. ZAWSZE BYŁEM ZA TYM ABY ZŁODZIEJOWI I SZUBRAWCOWI DAĆ W RYJ A NIE UMORALNIAĆ GO – jak radzi zeniu – ciekawe czy jak by nakrył zlodzieja we własnym domu – to dał by mu wycisk – czy zaproponował koniak i zamowil taxi aby zbuj nie dostał przepukliny niosąc dobytek zena –

  49. zenobiusz permalink
    04/10/2010 11:59 pm

  50. 05/10/2010 12:03 am

    coś się jednak zmienia – bo mogę wklejać komenty z twego bloga – tych obodzonych przezemnie
    ===============
    ala powiedział/a
    Październik 4, 2010 @ 8:38 pm 0
    0

    Rate This
    Rate This

    co do Polacy wracajcie do Ojczyzny,czas jest coraz bliższy. Raki powrót ura bura bo przekaz z niewiadomego źródła mówi jest debilizmem , Komu to przysporzy co dobrego .Załóżmy wracają Polacy w Polsce bezrobocie i co następni na darmowy głodowy kubek państwowy ? a po za tym w czym Polacy czy Polska jest lepsza od innych krajów ,narodowości , wszędzie są ludzie tacy sami począwszy od bardzo dobrych po bardzo złych . Jezus jak przyjdzie nie będzie rozliczać bo ty żyłeś w Polsce to zbawiony a ty w Kazachstanie to stracony .Jezus będzie patrzeć co dana osoba sobą reprezentuje ,rozliczy nas indywidualnie za nasze czyny i myśli .

  51. zenobiusz permalink
    05/10/2010 12:04 am

  52. wodasuczaju permalink
    05/10/2010 12:07 am

    „jeśli mogę Cię prosić – nie mieszaj w to maskany”
    Jasne, że możesz, nie miałem zamiaru eskalować konfliktu

  53. 05/10/2010 12:11 am

    do wodasuczaju – prosić zawsze mozna problem w tym czy będziesz wysłuchany – che he

  54. 05/10/2010 12:13 am

    no co jest panie zenku koniki pan wklejasz zamiast sie określić w sprawie wątpliwości ala i wizga

  55. 05/10/2010 12:17 am

    jak koniki to ja terz

  56. zenobiusz permalink
    05/10/2010 12:18 am

    Ala właśnie straciła dom w New jersey,i bieda zagląda jej w oczy,baranie,Namawiaj dalej młodych do tchórzliwej ucieczki,i poniewierki za judaszowe srebrniki.A Ala, jest częstym gościem na twoim blogu,możesz z nią wymieniać poglądy do woli.U mnie szlaban,masz karę infamii.

  57. wodasuczaju permalink
    05/10/2010 12:19 am

    Proście a zostaniecie wysłuchani /czy jakos tak/, po takiej ozywionej dyskusji z Zenobiuszem chociaz tyle powinienes wiedzieć, Mizia

  58. zenobiusz permalink
    05/10/2010 12:21 am

    A Wizzgaa ??? po Twoich uprzejmościach jako IMĆ,myślę że po prostu przestałeś dla niej istnieć.

  59. 05/10/2010 12:23 am

    oj zenku białoglowy opuszczaja – to ty nie wiesz – że baby zawsze krecili tacy kmicice i bohunowie – a nie wolodjowscy – ech – ……..

  60. wodasuczaju permalink
    05/10/2010 12:30 am

    To nie przeszkadzajcie sobie panowie, zbawiajcie świat. Wodasuczaju musi rano do pracy. Dobranoc

  61. 05/10/2010 12:30 am

    miekną miekna stronnicy jak widzą ze ta twoja ideologia utrwalacza im g….. przynosi a mizeria coraz wieksza – a propo ali – to ma szczesie bojakby stracila w polsce to na trawkę bez litosci a tam dostanie tyle zasilku co ty pensji burmistrz – i to jest ta roznica

  62. 05/10/2010 12:33 am

    a zty imciem to daj se na luz bo to nikogo nie obchodzi – a sam wiesz ze to pic – i następny powod dla ktorego pójdziesz do piekla
    ps. zresztą ja tez pojdę za sojusze z pokrewnym zakonem

  63. 05/10/2010 12:37 am

    co do srebrnikow to mi placono we frankach a potem w funtach – MOZE INNYM PLACĄ W SREBRNIKACH ALE TO NAJPRAWDOPODOBNIEJ ZALEŻY OD CHARAKTERU ZAJECIA – MI NAWET NIGDYNIE PROPONOWANO SREBRNIKOW – A TOBIE PODOBNO I OWSZEM CHOC WALUTĄ BYLY ZŁOTOWKI PRL.

  64. zenobiusz permalink
    05/10/2010 1:03 am

    Infamia (łac. niesława, hańba) – utrata czci i dobrego imienia. W systemie prawnym Rzeczypospolitej Obojga Narodów orzekana wobec szlachty za najcięższe przestępstwa (rozboje, kradzieże, gwałty), oznaczała utratę czci, zakaz sprawowania funkcji urzędnika zaufania publicznego oraz częściowe wyjęcie spod prawa. Niekoniecznie wiązała ze sobą nakaz opuszczania kraju. Kara infamii zakładała, iż osoba skazana pozostanie w kraju, lecz jej prawa będą znacznie upośledzone. Każdy, kto pomógł takiemu szlachcicowi mógł się liczyć z obłożeniem infamią. Istniało pozwolenie bezkarnego zabicia infamisa. Zabójca mógł otrzymać 200 czerwonych złotych i połowę posiadłości skazanego. Jeśli jeden infamis zabił drugiego, to miał szansę na przywrócenie do społeczeństwa.

  65. 05/10/2010 8:28 am

    Pierwsza refleksja jaka przychodzi mi do głowy, (jeszcze zanim nawet wezmę się za czytanie waszych komentarzy) brzmi następująco:

    Chłopaki, jak nie zaczniecie od czasu do czasu wychodzić na świeże powietrze, to dość szybko stracicie przed tymi monitorami wzrok, a takiej straty dla blogosfery w żaden sposób nie da się zrekompensować.

  66. 05/10/2010 9:25 am

    nocna runda nic nie dała a na konkretne pytaia ZENIU ODPOWIEDZIAL W STYLU „Mizia usuwa teksty po wytrzeźwieniu”
    WIĘC NIE POZOSTAJE NIC INNEGO JAK STWIERDZIĆ – tak zenku MIZIA WYTRZEŻWIAŁ – I JEST O.K – A TY JAK BYŁEŚ DURNY TAK JESTEŚ – I TYM SIE ROZNIMY – ponieważ głupocie nie pomoże zaden rodzaj trzeżwienia
    JAKI JEST KOŃ KAZDY WIDZI …….

  67. 05/10/2010 10:15 am

    Większą część mojego dorosłego, życia spędziłem poza granicami polski, i myślę, że to dobrze jest zobaczyć rzeczy których się nie widziało. Każdego kto ma chęć wyjechać poklepie po pleckach, bo na własnej skórze przekonałem się, że podróże kształcą. Nikt z nas nie jest przypisany do jakiegoś konkretnego miejsca. Dzięki wolnej woli możemy mieszkać tam gdzie chcemy. Wolna wola jest darem od Boga Wszechmogącego, więc to jasne, że jego życzeniem jest byśmy robili to co chcemy. Każdy kto uważa inaczej postępuje wbrew jego intencji.

    Zenobiuszu, przypisując ludzi do konkretnych miejsc na ziemi podważasz wolę Pana. Nie wiem czemu to robisz. Prawdopodobnie dlatego, że zostałeś obdarzony wolną wolą.

    Chce przez to powiedzieć, że warto byś pogodził się z tym, że Twoje prawdy są tylko Twoimi prawdami. Oczywiście masz do nich prawo, ale i wszystkim innym zamieszkującym tą planetę, również takie prawo przysługuje.

    Muszę przyznać że ja świetnie czuje się w roli kaznodziei głoszącego obiegowe mądrości z ambony. Ale i po przyjęciu dawki Tajfunu, również czuje się doskonale. Co wynika z tej analogi… Oczywiście nic.

    Mógłbym tak jeszcze długo, bo jak raz się rozkręcę to trudno mnie zatrzymać. Mimo to przestanę i to z dwóch powodów. Po pierwsze i nie lubię długaśnych komentarzy a po drugie obiecałem wam chłopcy jeszcze jedną notkę, więc co mam do powiedzenia i tak powiem.

  68. 05/10/2010 12:10 pm

    a moze zeno jest feudalem i stąd te zapedy do przypisywania do miejsc urodzenia

  69. zenobiusz permalink
    05/10/2010 12:24 pm

    Kil,ja też poznałem Europe Zachodnią i Azję,ale nie czas na wycieczki,widzę że nie zapoznałeś się z materiałami mojego bloga i z naturą konfliktu,jeśli tak można nazwać nagonkę którą, dość liczna grupa „prawdziwków” prowadzi na mnie na różnych blogach.Masz to szczęście, że wróciłeś, jesteś w Ojczyźnie,i będziesz, jeśli takie będą Boże wyroki żyć lub,umierać miedzy swemi.Nie pomagaj odbierać tej szansy rodakom,z premedytacją wygnanym,i dalej do emigracji nakłanianym.Abstrahując od tego, czy spełnią się ponure wizje,o których piszę na blogu,mając nadzieję że nie stanie sie,uważam że wiedząc, mam obowiązek przestrzegać i apelować najlepiej jak potrafię.

  70. 05/10/2010 12:34 pm

    ZENO JA POWIEM W PROST TEGO CO TAM U CIEBIE A JEST TO 70% NIE JEST W STANIE STRAWIĆ ZDROWY ORGANIZM
    JEST TO ZWYKŁE PIERDOLENIE FARMAZONÓW – proponujes siedzieć w dziurawym namiocie osobą mogącym przejść 30 metrow do murowanego domu – I JESZCZE MORDĘ DRZESZ NIE UMIEJAC UZASADNIĆ DLACZEGO ZALECASZ IM SIEDZENIE POD MOKRĄ PALATKĄ – A JAK KTOŚ SIE ZBYT NACHALNIE PYTA TO STRASZYSZ POTĘPIENIEM
    gdzie mądrości iblijne choćby przypowieść o „talentach”

  71. zenobiusz permalink
    05/10/2010 1:32 pm

    ” proponujes siedzieć w dziurawym namiocie osobą mogącym przejść 30 metrow do murowanego domu”

    Może jakiś link,żebyśmy wiedzieli o czym rozmawiamy ???

  72. 05/10/2010 1:44 pm

    Zeno, Moim zdaniem to Ty zwyczajnie przesadzasz.Gdyby nie fakt, że trzymasz równo ten sam poziom, to bym pomyślał że sobie jaja robisz, bo Twój blog zaczacza o groteskę.

    Nie dziw się że wywołujesz tak mieszane uczucia, bo i mnie się nóż w kieszeni otwiera jak czytam co Ty tam wypisujesz.

  73. zenobiusz permalink
    05/10/2010 2:16 pm

    Będę się żegnał, cóż jak mawia jeden z moich podkomendnych,”jeden lubi pomarańcze,a drugi jak mu skarpetki śmierdzą”.Kil,życzę obfitych porannych wytrysków,bo zdaje się to jest dla Ciebie nadrzędne, niedługo będziesz publicznie głosił chwałę, regularnych wypróżnień,cóż latka lecą,.Czytelników,nie chcących sobie napluć w lustro na starość,zapraszam na swój blog.Do wyjścia sam trafię.

  74. 05/10/2010 3:13 pm

    Trzymaj się Zeno. Bądź dzielny i walcz dalej, skoro tak to dla Ciebie ważne.

    Cóż ta za różnica którą z dróg dojdziesz do kresu, skoro kres jest dla wszystkich ten sam.

  75. 05/10/2010 4:04 pm

    DO ZENA – ,”jeden lubi pomarańcze,a drugi jak mu skarpetki śmierdzą” A TRZEIEMU CZYLI TOBIE NIE WADZI TO :

  76. 05/10/2010 4:06 pm

    I TO :
    ps. wole smrod skarpet kompanii wojska znosić niz na takie cos oko pzymykać.

  77. 05/10/2010 8:01 pm

    i STAŁO SIĘ – ZENOBIUSZ OCHUJAŁ – CAŁKOWICIE

    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/10/05/kto-cie-obroni-polsko/

  78. 05/10/2010 10:50 pm

    Miza, ja myślę, że to nie stało się teraz, ale jakiś czas temu…

    A tak z innej beczki, to muszę przyznać, że masz zacięcie… powiedz zdrowia Ci nie szkoda?

  79. 05/10/2010 11:24 pm

    aż wstyd się przyznać mnie to bawi – po prostu uwielbiam to – A TAKIE KWIATKI JAK DZIŚ Z TYM PODZIEMNYM KEDYWEM NO ROZPIERDOLIŁO MNIE – warto wariata docisnać – zeno jako naturszczyk zrobił by extra kasę w tv – BO JEST AUTENTYCZNY W TYM CO ROBI „O” AKTORSTWA

  80. wodasuczaju permalink
    06/10/2010 7:14 pm

    „i STAŁO SIĘ – ZENOBIUSZ OCHUJAŁ”
    Nie bądź taki skromny Mizia, też nieźle dajesz. Ta notka o Eldorado za Odrą…z fotkami wypasionych rezydencji i maybacha, ktorego się mozna dochrapać z napiwków…nic tylko pierdolnąc wszystko i rozsyłać CV po zachodnich lokalach gastronomicznych

  81. 06/10/2010 7:17 pm

    no pozostaje w zamian jebanie w realu lub innej biedronie na kasie i szczanie w pampersa w momencie gdy kapo nie pozwoli siusiu w ubikacji zrobić -a WSZYSTKO TO ZA 1317 ZŁ BRUTTO

  82. wodasuczaju permalink
    06/10/2010 7:29 pm

    Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Jak ktos nie umie sobie radzić tu i teraz to zmianą otoczenia niewiele wskóra. (ciekawe gdzie mieszka Mizia i dlaczego jeszcze nie wyjechał z Bolandy, do czego tak zachęca;)

  83. 06/10/2010 7:49 pm

    mizia już dawno tu nie mieszka – czasami wpada do tego rezerwatu pochlać porobić fotki z tubylczymi okazami aby je w swiecie prezentować –
    mizia przejżal na oczy jakieś 20 lat temu – wycisnał tych cwaniaczków zanim oni wycisneli jego he he – i dziś mizia już wstajac rano ma w zasadzie fajrant – W ODROŻNIENIU OD INNYCH NIE SWIADOMYCH NIESZCZĘŚCIA W JAKIM TKWIA PO SAME USZY – A NIESZCZEŚCIE TO IMIĘ MA III R.P – lub republika złodzieji

  84. 06/10/2010 7:57 pm

    ta moja nieobecnosć tu i zachęcanie ludzi do polepszenia sobie życia – jest właśnie przyczyną nienawiści zena – bo on jaki jest taki jest – ale liczyć umie i wie że – JAK Z TEGO REZERWATU PRYŚNIE DOSĆ DUŻY PROCĘT NIEWOLNIKÓW TYCH ZA 1317 ZŁ – TO WPLYWY DO ZUS – ZACZNĄ SIE ZBLIŻAĆ DO „O” A TO REALNA GROŻBA NA TO IŻ – CHCIAL NIE CHCIAŁ – MUSIAŁ RUDY OBCIĄĆ ŚWIADCZENIA – EMERYTALNE – A ZENO TO WLASNIE KLIENT – KASY PAŃSTWOWEJ – WIĘC – ma chlop powody – bo cóż by mógł robić jak tylko przesłuchiwać umie – A JAK WIEMY POLSKIE NAGRANIA SPLAJTOWAŁY

  85. 06/10/2010 8:02 pm

    A PROPO RĄBKOW SPUDNIC – TO CIEKAWE – zauważ że wiekszosć rodaków ktorymi się polacy szczycą to emigranci – tak było 200 lat temu tak jest teraz a przyczyną WYJAZDU nie był jakiś wróg obcokrajowiec tylko rodzime kundelki gryząe po kostkach
    TAK ŻE KAŻDA WYBITNA JEDNOSTKA WCZEŚNIEJ CZY PÓŻNIEJ DOSTAJE CZEGOŚ W RODZAJU ZNUDZENIA SIĘ CIĄGŁYM OPEDZANIEM SIĘ OD KUNDLI I ZACZYNAHJĄ CENIĆ ŚWIETY SPOKÓJ W OBCYCH KRAJACH Z WZAJEMNOŚCIĄ OBCYCH NACJI

  86. wodasuczaju permalink
    06/10/2010 10:58 pm

    „mizia już wstajac rano ma w zasadzie fajrant”
    A socjal w Germany jest na przyzwoitym poziomie czy taka nędza jak u nas?

    „zachęcanie ludzi do polepszenia sobie życia”
    Ty Mizia tylko kreujesz się na bufona, który nabija się ze swoich współplemieńców. Naprawde jesteś wrażliwym na drenowanie siły roboczej altruista. Tyle że naród może okazać się niewdzięczny i nie doceni wielkodusznego gestu, upierdoli wyciągniętą do niego dłoń i shandluje na organy.

    „TAK ŻE KAŻDA WYBITNA JEDNOSTKA WCZEŚNIEJ CZY PÓŻNIEJ DOSTAJE CZEGOŚ W RODZAJU ZNUDZENIA”
    A im wczesniej to nastąpi tym wzrasta jej stopień wybitności. Znów mnie ujmujesz swoja skromnością, Mizia, emigrancie z 20-letnim stażem

  87. 06/10/2010 11:08 pm

    niemcy to dobre dla tych co ledwo na bilet mogą uzbierać – bo blisko a jak by cos nie tak to nawet z kamasza mozna wrucic DLATEGO DORADZAM TAM JECHAĆ – ja – teraz to OZ, KIEDYŚ FRANCJA , ANGLIA ,HOLANDIA I SZWAJCARIA
    tu mas blizej na pogaduchy bo kil to chyba z szoku nie moze wyjsć po proklamacji państwa podziemnego – albo dopadla go ta zandarmeria zenka

    http://miziaforum.wordpress.com/wiadomosci-sensacyjne-napisz-co-wiesz/

  88. 06/10/2010 11:18 pm

    ps. socjali nigdy takowych nie brałem a żyję sobie w komforcie braku potrzeby zaobkowania – można by zec ja już sie napracowalem
    tyle że w polsce to z tego byl wielki h… a w obcych stronach za to samo zgodzili sie zaplaić GODNIE – i okazalo sie ze wystarczyło robić to przez 9 lat . – poprostu nie jestem zachlanny – inni typu jeszcze rok jeszcze kolejny kontrakt i …….. i skończyli roznie – NAJWAŻNIEJSZY W RZYCIU UMIAR

  89. zenobiusz permalink
    07/10/2010 10:00 am

    Mizia jak donosi na swoim blogu ,kupił rancho w Afryce za 120,000 baksów,a jednocześnie w Polsce został oszwabiony,jak to wybitnym jednostkom się zdarza,na 270,000 zł,jednocześnie ofiarował powodzianom więcej niż Watykan,załóżmy że Legia płaci 1200 € żołdu,a Mizia ma maturę.Zagadka,ile lat służył Mizia w Legii,i ile lat brakuje mu do wieku „prof” Bartoszewskiego,bo poglądy i sposób ich wyrażania mają zbieżne. ???

  90. 07/10/2010 10:35 am

    http://horror2001.webpark.pl/lc.htm

    ===========================

    Po przybyciu do Tebessy dowiadujemy się, że 1. Regiment Etrangere, który luzujemy, stracił podczas ostatniej akcji jedenastu ludzi. Wszyscy zginęli od kul. Są oczywiście także ranni. Zdaje mi się, że jeśli straty pułku przekraczają pewien procent zabitych chyba 33% – musi on być automatycznie zluzowany. Ale jeszcze jedna przyczyna decyduje o wyjeździe tych legionistów: historia z ostatniej niedzieli.
    Tej niedzieli Legia miała przypadkowo dzień wolny. Pewien starszy sierżant zapuścił się w pojedynkę do dzielnicy tubylczej. I został na ulicy zakłuty nożami przez Arabów. Nieco później jakiś legionista przechodzący tamtędy zobaczyłna asfalcie zwłoki swego szefa, obwąchiwane przez psa. Na oczach sklepikarzy, handlarzy, tubylców, siedzących przy progu sklepików, legionista podniósł ciepłe jeszcze zwłoki, zarzucił je sobie na plecy i przeszedł tak niemal przez całe miasto, nim złożył trupa na kwaterze. Gniew. Dać się zabić podczas bitwy zgoda, ale zginąć jak pies na ulicy!
    W kwadrans później cała kompania dyżurna w polowych mundurach (inni mieli służbę w górach) wpadła do miasta.
    Zemsta! Zemsta!
    Rozwścieczeni zaczęli rozbijać wszystko. Dzielnica arabska stanęła w ogniu. Sześćdziesiąt cztery osoby, przeważnie mężczyzn, zastrzelono z pistoletów maszynowych lub zakłuto bagnetami, w czasie krótszym niż godzina. Reszty dzieła dokonał pożar.
    Pierre Leulliette

  91. zenobiusz permalink
    07/10/2010 11:05 am

    Znaczy nie żołnierze, a zbrodniarze wojenni,mordujący cywilną ludność,pod wpływem emocji.Nie dziwię się że nie przyjmują do W.P. byłych legionistów.Żołd z Legii zatem, to krwawe pieniądze,ale widzę że na blogu Miziaforum rekrutacja,pod płaszczykiem „patriotycznych” obaw o los polskiej młodzieży,idzie dalej.Czy Legia płaci od łebka.czy wg umowy ogólnej ???

  92. 07/10/2010 12:30 pm

    Zenobiuszu, wyrażając się krytycznie o profesorze Bartoszewskim, przede wszystkim siebie przedstawisz w bardzo złym świetle.

    To po pierwsze, a po drugie, to co to za wymiana ciosów po końcowym gongu, nie wiecie, że za to grozi dyskwalifikacja?

  93. 07/10/2010 12:43 pm

    do zenia – z kedywu podziemnego – na 1 miejsce w legii jest 15 kandydatów – wiec odpada – agitacja –
    PO DRUGIE SAM JESTES ZBRODNIARZEM Z PRL – za co dziś pobieasz profity – PO 4 I KONCOWE
    POPROSTU ZAMKNIJ TEN PLUGAWY … – MIŁOSNIKU PORNO LINKOW W SUTANNACH

  94. 07/10/2010 12:56 pm

    Porno linki u Zena?!

    No teraz to chyba przesadziś, Mizia.

  95. zenobiusz permalink
    07/10/2010 1:05 pm

    Mizia zostało ci tylko wymyślanie mi od ubeckich zbrodniarzy,nieudaczniku napisz lepiej jak poszedłeś w odstawkę w sb za nieudolność,i wstydzić się zapadnij w kąciku,a nie obnoś się publicznie ze swoimi fobiami,to wasza stara metoda” Ni”l,” Wilk” Pilecki byli dla was agentami gestapo,gdybyście mogli ,dalej robilibyście takie procesy,to se na wrati b.poruczniku sb.

  96. zenobiusz permalink
    07/10/2010 1:07 pm

    Do Kila.Bartoszewski nigdy nie był Profesorem,wątpliwe czy ma normalną maturę,a tak nawiasem ty moderujesz blog,zamknij i po płaczu.

  97. zenobiusz permalink
    07/10/2010 1:16 pm

    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/08/24/dostalem-rozkaz-zabicia-ksiedza-relacja-funkcjonariusza-sb/
    Poczytaj Mizia o swoich sukcesach.Verba volant, scripta manent.

  98. 07/10/2010 1:19 pm

    I TAK WSZYSCY WIEDZĄ ŻE JESTEŚ ŚWIREM – a co do porno linków mowisz i masz – skriny z zenka strony
    ps. miałes zamieszczać moje zdjecia w mundurach – ss , ub, sb, legii , i rosyjskiej armi – te skriny terz mam – z twojej strony – A DOWÓD KORONNY NA STRONIE BAZARCHANDEL JAK TO SIE WYSYPAŁEŚ Z REKRUTACJĄ DO – PSEUDO – CHRZESCIJAŃSKICH ORGANIZACJI – O zabarwieniu porno klasztornym – i jeszcze jak nieudolnie pierdolisz że to nie twoje wpisy – ty zalosna mendo –
    TU LINK DO TWOJEGO KOMENTARZA – ŻANDARMIE NARODOWY Z KEDYWU PODZIEMNEGO Z PRL OWSKĄ – EMERYTURKĄ – UTRWALACZA –

    http://bazarhandel.wordpress.com/2010/09/19/zenobiusz-blog-jednota-braci-polskich-sekta-destrukcyjna/#comment-58

  99. zenobiusz permalink
    07/10/2010 1:31 pm

    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/08/16/2999/
    Widzę że nic, ponad wyuczone sbeckie sposoby,nie wymyślisz,robaczku.
    Nie dziwię się że zwiałeś z Polski,i jedyne co pozostało to bezsilne plucie jadem.

    Pożegnam się,z blogiem ,”przykład patologicznej nienawiści do mizi”buhaha.

  100. 07/10/2010 2:00 pm

    W przypadku profesora Bartoszewskiego to tytuł grzecznościowy, należny mu za jego zasługi i doktoraty honoris causa kilkunastu uczelni, ale wcale nie dziwi mnie, że go nie respektujesz. Nie jesteś typem zdolnym do okazania szacunku komuś, kto nie podziela twoich poglądów.

    Nie, w życiu bym nie skasował żadnego z twoich komentarzy, są zbyt zabawne.

  101. zenobiusz permalink
    07/10/2010 2:15 pm

    Gratuluję autorytetu:

  102. zenobiusz permalink
    07/10/2010 2:19 pm

    Warto słuchać różnych źródeł.

  103. 07/10/2010 2:27 pm

    przecie już sie zegnałeś – łowco dusz –
    CZY PRZYPADKIEM TEGO TYPU DZIALALNOSĆ NIE MA NA CELU W ODPOWIEDNIM MOMENCIE KOMPROMITOWAĆ K.K
    ====================================
    PYTAM – CO NA TO K.K – KURIA A CHOCBY I MIEJSCOWY PROBOSZCZ …..
    SORY ŻE NIE NA TEMAT – w zwiazku z tym iż świety opetaniec z czarnym sumionkiem naciera – radzę sie zapoznać poco istnieje blog zenobiusza i jakie są cele – tego werbownika z
    OTO LINK DO JEGO PRZYPADKOWEJ WYPOWIEDZI :

    http://bazarhandel.wordpress.com/2010/09/19/zenobiusz-blog-jednota-braci-polskich-sekta-destrukcyjna/#comment-58

  104. zenobiusz permalink
    07/10/2010 2:37 pm

    http://zenobiusz.wordpress.com/2010/10/06/4140/
    No i mamy Mizię wchodzącego przez okno,tam gdzie wskazano mu drzwi.Wczoraj i jako belzebub,dziś rokita,nasz chłoptyś nie poddaje się.Z małej dziury pod Wrocławiem,czyha by się nam pokazać,tym razem jako obrońca Kościoła Katolickiego.Nie zbadane są wyroki….
    Nie tylko tu dwoi się i troi nasz „bojownik”,niedługo strach będzie otwierać konserwę,bo może w środku Mizia???
    https://pelnakultura.wordpress.com/2010/10/04/crash-of-titans-czyli-mizia-versus-zenobiusz/#comment-1878

    Odpowiedz

  105. 07/10/2010 2:38 pm

    Zenobiuszu, przestań się pogrążać.

  106. zenobiusz permalink
    07/10/2010 2:43 pm

    Masz rację dalsza przepychanka z obrońcą KK,który na codzień wzywa ,do wieszania kapłanów tegoż nie ma sensu.

  107. 07/10/2010 3:08 pm

    KOŃCZ WAŚ Ć WSTYDU OSZCZĘDŻ SOBIE –
    panie „z”
    szermujesz pan słowem jak cepem
    ps. trzeba pamietać co sie i gdzie pisze …………… a pzeprosiłes choć autora art. zamieszczonego na bazarhandel …..

  108. 07/10/2010 7:48 pm

    NO PROSZĘ MIZIA WINIEN NAWET TEMU ŻE KOGOŚ DO CZUBKÓW WZIĘTO – litości – bo jak premier podpatrzy to bedę winien powodzi tegorocznych a miejscowy prokurator obwini mnie o wszystkie cieżarne nie zamężne w promieniu 50 km.

  109. wodasuczaju permalink
    10/10/2010 12:40 pm

    Muszę poprosić Kila, żeby podpytał Maskane czy nie ma do mnie żalu. Dopiero teraz doczytałem, że Zenobiusz wykorzystał mój komentarz do niezbt wyszukanego żartu na alternatywach. Mój koment był z tej samej półki, ale nie mogłem sie powstrzymać widząc gościa, ktory prowadzi wirtualną krucjate: Bóg-Honor-Ojczyzna. No i Zeno się obruszył, bo on tam nie poszedł flirtować tylko werbować do bożej armii.
    Nie przypuszczałem, że Maskana za to oberwie, inaczej jakos bym zapanował nad swoim błyskotliwym dowcipem. Jesli mozesz Maskana, napisz, że to nie zaciąży na naszych stosunkach i nadal będziemy się tu mijac obojętnie;)

  110. 10/10/2010 2:01 pm

    Wodasuczaju, rozczuliłeś maskanę, Ci powiem, zwłaszcza tym fragmenem „jakoś bym zapanował”. W związku z tym nie mam żalu, o niecne wykorzystanie mnie w „stosunku do stosunku”.
    P.S.
    Do „zaciążenia” potrzeba miłości, więc sam rozumiesz… jeszcze długa droga przed nami:)

  111. wodasuczaju permalink
    10/10/2010 2:45 pm

    Właśnie liczyłem na to, że rozczule i obezwładnie, więc nie uda Ci się na Wodasuczaja zobrażać.

    „jeszcze długa droga przed nami:)”
    Długa i usiana przeszkodami (Kil, nie czytaj tego;)

Skomentuj

