Skip to content

Notka Świąteczna

23/12/2010

Przez tyle lat pisania blogów, chyba nigdy nie zdarzało mi się składać życzeń moim czytelnikom. Tymczasem nie łatwo znaleźć blog gdzie przy okazji świąt takich życzeń by nie było.

No i dobrze. Większość ludzi właśnie po to pisze blogi. By zaistnieć, nawiązać kontakt, powiększyć grono znajomych. Jak się ma znajomych, to składa się im życzenia. To dość normalne.

– A ja?

A ja chyba nigdy nie szukałem tu żadnej bratniej duszy. Chociaż nie mogę przecież  powiedzieć, że nie znalazłem.

– Więc po co piszę?

No cóż. spójrzmy prawdzie w oczy. Jestem człowiekiem próżnym i to dlatego stoję tu przed wami z tym moim bla, bla, bla.

Tak, czy inaczej, dzisiaj po raz pierwszy zerwą ze swego rodzaju tradycją i pożyczę wszystkim zaglądającym tu, niezależnie od powodów dla jakich to robią,

Pogodnych wesołych i spokojnych Świąt.

10 komentarzy leave one →
  1. 23/12/2010 11:38 pm

    No to ja też Ci życzę wszystkiego dobrego :) Nareszcie się pojawiłeś :)

  2. 24/12/2010 10:56 am

    Dobrych Świąt, Kil:*

  3. 26/12/2010 1:50 pm

    Ja też nie składam życzeń
    i chuj

  4. Okapi permalink
    27/12/2010 7:05 pm

    To ja też zrezygnuję i składam wyrazy współczucia .

  5. Okapi permalink
    27/12/2010 7:08 pm

    Nie weszło ? Widocznie nie miało wejść.

  6. Okapi permalink
    30/12/2010 8:48 am

    Puste komnaty , obwisłe kotary , nietoperz wbił sobie w pierś malutki sekator . Z braku nadziei na żywą istotę.

  7. 30/12/2010 11:33 am

    Okapi, a czy Ty słyszałaś kiedyś o przerwie świątecznej?

  8. Wizzgaa permalink
    31/12/2010 2:52 pm

    Powodzenia. BŁOGOSŁAWIEŃSTWA BOŻEGO i doskonałego sensu życia – dla gospodarza tego bloga.

  9. 01/01/2011 4:21 pm

    Puste komnaty , obwisłe kotary , nietoperz wbił sobie w pierś malutki sekator . Z braku nadziei na żywą istotę.
    +1

  10. Agata permalink
    06/01/2011 3:24 am

    Najbardziej podobają mi się życzenia Jędzy.I chuj – jest zajebiste oraz adekwatne do świąt, które najbardziej pasują do moherów. A żem nie jest moher, mówię – pierdolę jakieś tam pogańskie święta! Święto dla mnie to dzień wolny od pracy i błogie lenistwo. No i chuj, że ktoś ma inne zdanie!

Skomentuj

