Skip to content

Blog Roku

10/01/2011

Właśnie kończy się przyjmowanie zgłoszeń na kolejny konkurs Onetu „Blog roku”.

Tak się składa, że poprzedni konkurs redakcja przespała. Stało się tak z powodu kiepskiej kondycji psycho-fizycznej redakcji, objawiającej się brakiem wiary we własne siły twórcze, nie wspominając o zdolności do trzeźwego osądu twórczości innych.

Redakcja obiecuje, że tym razem będzie inaczej i że w tym roku będziemy dzielić się tym co myślimy o co ciekawszych blogach biorących udział w konkursie.

Szczególnie wnikliwie redakcja przyjrzy się blogom z działu „ja i moje życie” oraz już tradycyjnie z „działu blog literacki”. Pozostałe działy redakcja raczej zostawi w spokoju. Stanie się tak w związku z ideą fix jaką redakcja wmaglowała sobie w głowę już jakiś czas temu i potwierdzenia której konsekwentnie poszukuje.

11 Komentarzy leave one →
  1. 11/01/2011 8:19 am

    Przypominam najdroższej, najmądrzejszej, najprzystojniejszej Redakcji, że mój blog jest w ulubionych linkach samego Pana Redaktora, oczekuję więc atencji, wsparcia, poklasku i zrozumienia. Oraz sms-a :))

  2. 11/01/2011 10:50 am

    Spoko Li. Moje esemesy masz jak w banku. :)

  3. Maga permalink
    11/01/2011 11:13 am

    Mnie w sumie bardzo zaciekawił i powiem szczerze dużo się z niego dowiedziałam blog klubu miłośników dobrej herbaty. Wczęsniej średnio się blogami interesowałam ale teraz zaczynam czytać ich coraz więcej :)

  4. 11/01/2011 2:01 pm

    Jak dobrze, że Radakcja zostawi w spokoju inne kategorie, a w szczególności jedną bliską memu sercu… w związku z powyższym serdeczne Bóg zapłać:)

  5. Okapi permalink
    12/01/2011 12:33 am

    Przerwa świąteczna Kilmore ? A słyszaleś coś o przerwie na pracę ? A…….propo’s , toperzyk przeżył akt samobójczy . Niestety w trakcie akcji reanimacyjno -hirurgicznej dokonano ekstracji uszkodzonego segmentu i pozostał tylko toperzyk . Pozbył się na zawsze swojego kapryśnego „nie”. Czy nie smutne ? To małe „nie” czyniło go przez lata niemal człowiekiem. Nawet dobrą herbatę siorbał .

  6. Katon permalink
    12/01/2011 10:26 am

    Witam Pana Redaktora,

    Pan mnie jeszcze nie zna zapewne, nie było Panu dane dostąpić tego zaszczytu, pora to naprawić, a okazja ku temu wyborna. Otóż.. Przechodząc ad rem; mój blog bierze udział w konkursie na Bloga Roku 2010, zapraszam do lektury i ewentualnego wsparcia.

    Przesyłam ukłony Panu Redaktorowi, całemu zespołowi redakcyjnemu oraz wszystkim PT Odwiedzającym,
    z wyrazami,
    Katon

  7. 12/01/2011 12:21 pm

    Katon, weź mnie nie osłabiaj.

  8. she permalink
    12/01/2011 3:32 pm

    Jestem tak zawstydzona, że aż mi głupio. Napiszę, że kocham Pana za ten komentarz, Panie Kilmorze Fiszu :):***
    A Pan musi odpowiedzieć: „Cicho być, cholera jasna..” :)

  9. Kora permalink
    13/01/2011 12:25 pm

    Ja zaczęłam przygodę z blogami od bloga mojego przyjaciela. Lubię przeglądać ciekawe blogi. I podobnie jak Maga, zainteresował mnie blog Klubu Miłośników Dobrej Herbaty – nie spodziewałam się, że można interesująco i inspirująco pisac o herbacie:)

  10. 13/01/2011 4:56 pm

    Przepraszam czy to jakiś zjazd Klubu Miłośników Dobrej Herbaty? Panie tu prowadzą jakąś agitację czy coś w tym stylu?

  11. 18/01/2011 10:46 pm

    Się osłabiłam wystarczająco. Że też redakcja nie ma ciekawszych zajęć. Dygam i znikam, nic tu pomnie :)

    ech

Skomentuj

