Skip to content

Chustka

20/01/2011

Znamy już finalistów w poszczególnych kategoriach.

To bardzo miłe, że promowane przez redakcję „Niedyskrety” trafiły jednak do pierwszej dziesiątki.

Niestety sztuka ta nie udała się blogowi Yours w kategorii „blog literacki”. No cóż trudno.

Trzeba pamiętać, że w tym etapie, konkurują ze sobą nie tyle blogi, co sami blogerzy. Wygrywa ten któremu uda się zmotywować do oddania głosu największa liczbę czytelników. Talent literackii nie musi iść w parze ze zdolnościami organizacyjnymi. Tych pierwszych Yours nie brakuje, ale przecież i z drugimi nie jest źle skoro blog wylądował na 13 pozycji. Tak czy inaczej autorowi serdecznie gratuluje.

Wracając do kategorii „Ja i moje życie”. Nie mam już wątpliwości kto ją wygra. Owszem, wahałbym się gdyby blog Do czego przyda się chustka ostatecznie nie wylądował na 11 miejscu. Niestety mój cichy faworyt odpadł dosłownie na samym finiszu, mimo, że w którymś momencie był już nawet na czwartej pozycji.

Wiem, nie wyrażałem się tutaj specjalnie słodko o blogach autorów dotkniętych przez los, z tym że Chustka wbrew opisowi podanemu przez autorkę, jest znacznie czymś więcej niż „Dziennikiem zmagań z nowotworem żołądka”.

Wynika to stąd, że to o czym się pisze to jedno, a to jak się pisze to coś zupełnie innego. Chustka potrafi pisać, a mnie nie pozostaje nic innego jak ten fakt odnotować i wyrazić żal, że zabraknie jej w dalszych zmaganiach.

12 komentarzy leave one →
  1. 20/01/2011 4:52 pm

    I znowu nie doczekałam się recenzji:(
    I wiedziałam, że Li sobie poradzi:)
    A w sumie po co recenzja – skoro już moją wygraną mam większą niż się spodziewałam.
    Pamiętnik pisać będę dalej, poznałam kilka blogów do których wracać będę…
    Tak coś czuję, że wygra ktoś kto zmaga się bardziej z przeciwnościami losu a nie ja zakręcona legalna blondynka…
    Panie Kilmore – proszę startować w przyszłym roku – zagłosuję:)
    Ehhh emocje ale przynajmniej pasztet mi wyszedł fenomenalny…
    Pozdrawiam – właścicielka blogasia;P

  2. skaHanka permalink
    20/01/2011 4:52 pm

    Uważałam „Chustkę” za najlepszy blog w tej kategorii…

  3. 20/01/2011 6:01 pm

    Kil, faworyt może być tylko jeden. Mam nadzieję, że to niezamierzone faux pas.

    Żałuję, że „chustka” odpadła, bo autorka ma ten rodzaj lekkości w literkach, który bardzo lubię. Poza tym był to jedyny blog, który mógł konkurować z Niedyskretami, prawie jak równy z równym. Szkoda…

  4. 20/01/2011 7:38 pm

    Tylko dlatego, że bardzo podoba mi się jak pisze Joanna z Chustki wybaczam Ci to ciche jej faworyzowanie. Choć wybaczyć, nie zawsze znaczy zapomnieć. Miej to na uwadze niewierny Tomaszu :*

  5. 20/01/2011 7:39 pm

    Mask, na Ciebie to ja zawsze mogę liczyć :)
    /Kil, czytaj i ucz się wierności/

  6. 20/01/2011 7:43 pm

    skaHanka: uważałam Chustkę za jedyny blog, który może konkurować z moim.
    Z jednej więc strony jest mi szkoda, bo drastycznie obniżył się poziom, a z drugiej strony mam lepszą sytuację, jakkolwiek pyszałkowato to brzmi.
    Jak jednak uczy nas historia, w tej kategorii wszystko może się zdarzyć.
    I jako że nie mam już wpływu na nic, mogę tylko spokojnie pisać i czekać na werdykt jurora.

  7. k---a permalink
    20/01/2011 11:38 pm

    Chustka i tak wygrała jak dla mnie nie tylko konkurs

  8. 21/01/2011 2:21 am

    Kilmore, Licencja (i być może inni) – dziękuję za Wasze głosy, dzięki którym udało mi się znaleźć w trzecim etapie. Tyle tylko, że jest to satysfakcja z samego faktu awansu, niewiele mająca wspólnego z poziomem bloga. Mogę zająć nawet ostatnie miejsce w rankingu jurora zajmującego się kategorią „Podróże i szeroki świat”, ale będę wtedy wiedział, że tyle jest on wart po analizie treści przeprowadzonej przez autorytet w tej dziedzinie.. Dopiero co zakończony etap zaś, czyli głosowanie sms-ami, to przede wszystkim promocja przedsięwzięć logistycznych. Ja czułem się jakbym prowadził kampanię wyborczą, prosząc znajomych i nieznajomych o sms-y. Tylko jaki sens miało to wszystko? Równie dobrze mogło nazywać się konkursem na cokolwiek.
    Pozdrawiam.

  9. 21/01/2011 10:23 am

    Searover:

    Jest dokładnie tak jak piszesz. Dlatego dla mnie nie ma znaczenia który z blogów zostanie uznany za najlepszego Bloga Blogerów. Natomiast z niecierpliwością oczekuje werdyktu jurorów.

  10. 21/01/2011 11:14 pm

    Ja też z niecierpliwością oczekuję werdyktu. O ile w kwestii blogów kategorii łzawej spawa jest raczej przesądzona o tyle literacki werdykt bardzo mnie interesuje. I szczerze mówiąc mocno współczuję jurorce;)

  11. She Loves permalink
    14/06/2011 5:57 pm

    Mi już się nie podoba jak pisze Joanna z Chustki.

    Co to ma być??
    cytat
    „od ubiegłego roku Voldemort spotyka się z Kolejną.
    początkowo przechodzili przez intensywny okres rui, więc Giancarlo miał wielowielotygodniowe przerwy w spotkaniach z ojcem.
    ale, jak wiecie z lekcji biologii i programów TV Gucwińskich, ruja u zwierząt nie trwa cały rok, są przerwy.”

    http://chustka.blogspot.com/2011/06/420.html#links

  12. Anonim permalink
    10/07/2011 5:04 pm

    Podzielam Twoje zdanie w sprawie oceny blogu Joanny z Chustki. Poziom obniżył się diametralnie, być może Joanna postanowiła wykorzystać wszechmocne narzędzie – internet do słodkiej dla niej zemsty na byłym ………..
    Ola

Skomentuj

