Skip to content

Notka informacyjna numer 2384

21/01/2011

Ach co za emocje. Sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie. W niektórych grupach znalazło się więcej niż 10 blogów. Co za tym idzie, kilku spisanych już na straty blogerów, zamiast ciąć się po nadgarstkach może wrócić do blogowania. Myślę że to dobrze, bo jak wiadomo od przybytku głowa nie boli.

Redakcja zgodnie z wcześniej daną obietnicą będzie kontynuować, ocenę blogów z grupy (w dosłownym tego słowa znaczeniu) śmierci, czyli z kategorii „Ja i moje życie”. Nie pominiemy również kategorii „Blog literacki” , bo literatura to coś, co redakcja bardzo lubi.

Mało tego. Ponieważ do ogłoszenia ostatecznych wyników mamy jeszcze sporo czasu, redakcja obiecuje sobie zająć się również blogami z kategorii „Absurdalne i offowe”
Jednocześnie redakcja pragnie zaznaczyć, że pamięta o wszystkich którym obiecała notkę i nie ma najmniejszych wątpliwości, że jak obiecała to dotrzyma słowa. Z tym, że jeśli by któremuś z autorów w sposób szczególny zależało na dowiedzeniu się jak redakcja ocenia jego szanse na sukces w konkursie, to wystarczy, że w tekście następnej notki zamieści link do redakcji i wtedy zostanie potraktowany z zaplecza i poza kolejnością. Ta ostatnia uwaga odnosi się do właścicieli wszystkich blogów biorących udział w konkursie Onetu.

11 komentarzy leave one →
  1. 21/01/2011 1:30 pm

    „wypieszczony blogaś” – czyli wszystko już wiem…
    a link wstawię z czystej sympatii…. do złych facetów zawsze miałam jakoś mam słabość… Doktorze House polskiej blogosfery.

  2. 21/01/2011 1:43 pm

    Avatea – nie, nic jeszcze nie wiesz… :)

  3. 21/01/2011 1:51 pm

    :) ja wiem, że moja radosna twórczość nie jest jakimś wielkim wyczynem.
    Po prostu lubię pisać i tak se będę…ot tak… notując…
    Gdzież mi do Li…
    I zdrowa jestem… przynajmniej na ciele bo z umysłem to różnie bywa;) ostatnio.
    znam swoje szanse a raczej ich brak…

  4. 21/01/2011 3:06 pm

    Skarbie, pozwól, że najpierw Twoje szanse oceni przeszkolony do tego specjalista.

  5. 21/01/2011 3:08 pm

    Tak się cieszyłam, że oszczędzisz absurdalne i offowe. Heh losie…
    Kil, pamiętaj, że ja mam serce. Jedno serce. Z arytmią:)

  6. 21/01/2011 4:54 pm

    Chyba raczej nie zadedykuje osobnej notki Altrnatywnie, ale możesz być pewna, że o takich laskach jak Ty i Pstro wspomnę słówko. :*

  7. 21/01/2011 8:05 pm

    Czuję się w tym całym towarzystwie niedopieszczona. Jednak powinnam startować. Przynajmniej miałabym krytyczne uwagi. Zawsze to coś.

  8. 21/01/2011 10:19 pm

    Kil, ale będziesz pamiętał o moim sercu, tak?:*

  9. 21/01/2011 10:48 pm

    Tak moja droga. Oczywiście, że będę pamiętał.

  10. 22/01/2011 4:55 pm

    Cieszę się, że nie oszczędzisz działu literackiego ;-)
    Wprawdzie mój blog ma nikłe szanse, żeby zajść dalej (ledwo dostałem się do pierwszej „dziesiątki”) ale chętnie przekonam się czy moi faworyci pokrywają się z Twoimi.

    Jest jakieś miejsce w sieci, gdzie można obstawiać? :)

    Pozdrawiam!

  11. 24/01/2011 10:53 am

    Teraz Twój blog jest czytany przez jurora. To od niego zależy czy znajdzie się pośród trzech blogów które przejdą dalej z Twojej kategorii. Nie ma znaczenia ile głosów dostałeś w poprzednim etapie.

    Martwi mnie to, że Ty sam źle oceniasz jego szanse. Jeśli uważasz, że to co piszesz jest słabe, to będzie to słabe. Pisać trzeba z wiarą. Można przeżywać chwile zwątpienia, ale jeśli nie wierzysz, że spod Twojej ręki może wyjść coś wartościowego, to nigdy nie wyjdzie.

Skomentuj

