Skip to content

Dziura w bucie (part one)

02/02/2011

Jestem przygnębiony.

Jeszcze wczoraj, tuląc się z zimna na kanciastym siedzeniu tramwaju linii numer 15, kreśliłem w myślach szkice przyszłych notek. Dzisiaj z moich planów zostało tyle co nic

Pamiętam, że chciałem napisać o blogu Nadau, żeby jej powiedzieć, że wystartowała nie w tej kategorii. I że gdyby zgłosiła blog w kategorii w której bym ją widział, to z ilością głosów jakie otrzymała nie przeszła by do drugiego etapu. A nawet gdyby się jej to udało, to i tak Pani Maruszeczko nie doceniła by jej bloga

Pamiętam też, że chciałem jej powiedzieć, że ne powinna martwić się z tego powodu, bo to żaden przyczyna do zmartwienia. Bo w gruncie rzeczy i tak najważniejsze jest to, czym jest pisanie dla piszącego.

Tak więc, nie pamiętam tego wszystkiego co jeszcze wczoraj chciałem napisać, ale też nie przejmuje się tym specjalnie, bo wiem, że moje przygnębienie minie, tak jak mija wszystko, co dzisiaj jest i po czym już jutro, nie zostanie śladu.

11 Komentarzy leave one →
  1. 02/02/2011 5:33 pm

    Mnie dzisiaj wyjątkowo ciągnie do poduszki. Z tegoż to powodu nie poszłam do pracy. Ale, ale, jutro podobno ma świecić słońce, mało tego, polewam dla Ciebie kieliszek malinówki Kill! Na Zdrowie!

  2. 02/02/2011 6:19 pm

    :*

  3. 02/02/2011 6:32 pm

    Wczoraj jedna pani blogerka napisała do drugiej, że bardzo ją śmieszą literackie ambicje blogerów. Dlaczego? Bo bloga się pisze dla zabawy, względnie dla draki.
    Idę robić zadymę. Może, przy okazji, uda mi się dobrze zabawić;)

  4. 02/02/2011 6:40 pm

    Bea, czy Ty masz na myśli ten cienki felieton? Dla draki to ja palę papierosy, a dla zabawy piję wódkę. A może odwrotnie, hm… Ot co!

  5. 02/02/2011 6:42 pm

    Na ten cienki felieton to należy spuścić zasłonę milczenia;) A to po prostu przeczytałam na blogu najpiękniejszej na całym Onecie;)

  6. love.eee permalink
    02/02/2011 6:46 pm

    Ja bym Ci napisała co jest dobre na przygnębienie, ale Ty wiesz co, więc tylko Ci przypominam co masz zrobić :P Panie Kilmorze Fiszu jedyny :):*

  7. She permalink
    02/02/2011 6:54 pm

    Myślałam że zeżarło.. ale nie:P Za to jest podwójnie:D

  8. 02/02/2011 7:00 pm

    Uroki WordPressa

  9. 02/02/2011 8:36 pm

    No i później publikują cienkie felietony, jak to jedna baba drugiej babie. Że niby autorytet? Przecież, to żenujące i bez klasy. Elementarne braki jak na talerzu, bo elementarz wpadł do kanału i biedna się nie załapała.

    …psy szczekają, karawana idzie dalej…

    Ważne żeby Kill już dziury nie szukał, a przynajmniej nie w bucie.

    Ps.

    Onet? No dobra, nic nie napiszę, bo mnie Fiszu Kill

  10. 03/02/2011 5:36 am

    Kilu, nie badz przygnebiony :)
    Ja sie juz dawno nie martwie bo konkurs jak to ( wzglednie) konkurs, wygrywaja „najlepsi” i tak to juz jest. Moze nie bylam w tym roku dosc dobra ;)
    Chcialam Ci tez powiedziec taka rzecz: moj pamietnik obejmuje okres od 2006 do 2008 roku. Jest wiec spojrzeniem w przeszlosc, rodzajem literatury ( badz tez grafomanii dla niektorych), powiescia w odcinkach ktora ma swoj poczatek i koniec. Do konca jeszcze daleko :) Pomyslalam, ze bedzie uczciwiej zglosic bloga do tej kategori – wszak nie pisze co robie teraz i tu, jak zyje i jakie mam plany na przyszlosc.
    Spokojnie, zyje w remisji i ataki zdarzaja sie mi od czasu do czasu. Laduje w szpitalach na pare tygodni ale to juz nie ma znaczenia. Te 19 lat zamkniecia sa, moim zadniem, warte opisania a przeciez literatura moze opierac sie na faktach.
    Zle mysle?
    Serdecznosci

  11. 03/02/2011 7:47 am

    Madau, trochę konfabulacji by się jednak przydało, literatura na faktach niestety czytelnika nie wciąga, chyba, że akcja rwie do przodu i zaskakuje z minuty na minutę. Poczytaj Michela Houellebecqa :) A poza tym i tak jesteś wielka, bo wygrałaś :) Dla Pani Maruszeczko byłabyś za mało tragiczna i styl masz ciekawy, więc odpadasz. Jednak analfabetyzm, plus tragedia, to daje podwójną tragedię a jakby jeszcze coś na dodatek?! Jak człowiek inteligentny choruje to od razu najlepiej jak jest dziennikarzem TVN albo co najmniej Majką wtedy by cię na rękach nosili :) Trzymaj się :)

Skomentuj

