Skip to content

Konkurs na Blog Roku cd.

05/01/2012

Wypadało by napisać notkę, ale tak się składa, że trwa najnudniejszy etap konkursu. Blogów przybywa i przybywa i w sumie nic z tego nie wynika. Na szczęście do etapu w którym zacznie się coś dziać nie dzieli nas aż tak wiele czasu.

Póki co redakcja rozgląda się za blogami które pamięta z poprzedniej edycji. Nie znajduje ich zbyt wiele. Być może jest tak, że konkurs to przygoda jednorazowa. Przystępujemy do niego pełni nadziei, a kiedy okazuje się, że świat bynajmniej nie padł przed naszym wypieszczonym i wychuchanym blogasiem na kolana, tracimy zainteresowanie przed dalszą rywalizacją.

Na szczęście pierwotna chęć brylowanie i dzielenia się tym co myślimy i czujemy z możliwie dużą ilością ludzi jest tak nieodłącznie związana z naturą człowieka, że amatorów udziału we wszelkiego tego typu konkursach nigdy nie zabraknie.

I bardzo dobrze, bo o czym to ja bym wtedy pisał.

Jeśli na tym blogu nie pojawiło się ostatnio zbyt wiele notek to przede wszystkim dlatego, że nie czułem się dobrze w roli intruza włażącego w butach w czyjeś życie. Nic bardziej błędnego. Przecież to jasne, że jeśli ktoś decyduje się by zamiast po cichutku wieczorami skrobać sobie w kajeciku pamiętniczek, wystawić swoje refleksje na widok publiczny, to jest rzeczą oczywistą, że robi to dlatego, by ktoś to czytał, a jeśli czytał to i dzielił się tym, co na temat tego co przeczytał myśli.

Tak czy inaczej, oporów tych nie mam kompletnie wobec blogów startujących w konkursie.

Kochani, chcecie być oceniani, nie ma problemu, ja wam to załatwię.

To jasna sprawa, że nie przeczytam wszystkich blogów a o jeszcze mniejszej ilości będę w stanie napisać, dlatego podobnie jak w poprzednim roku, faworyzowani będą blogerzy którzy zamieszczą link do naszego skromnego blogasia.

Warto, bo tu się nie ściemnia, tu się wali prosto z mostu, a gdyby ktoś nie wiedział jak wygląda most , to wygląda on tak:

6 komentarzy leave one →
  1. 05/01/2012 5:42 pm

    Co ma być, to będzie ;) Mój blog młodziutki, więc startuje po raz pierwszy. Kiedyś zgłaszałem jeden ze swoich starych blogów, ale zostałem poinformowany, że ten blog blogiem nie jest (nie wiedzieć czemu;)

    Co ma być, to będzie!

  2. Kloksi permalink
    06/01/2012 3:35 am

    noc dobra (brzmi głupio, no ale dzień dobry przecież nie napiszę!)! dziękuję serdecznie za komentarz, nie rozjaśnił mi kompletnie nic, aczkolwiek trzeba przyznać, że sztuka klikania jest naprawdę trudna. szczególnie w dzisiejszych czasach….. pamiętam, jak babcia opowiadała mi o tym, jak to się klikało na przyciski przy szafie grającej…… a nie, to nie babcia. :X nieważne, gdzieś to słyszałam. bardzo przypadła mi do gustu właśnie ta notka (dlatego pod nią piszę komenatrz) i to, o dziwo!, nie ze względu na treść. urzekł mnie przepiękny most. cudowny wręcz. naprawdę. dostrzegam w nim artyzm (<- proszę nie odczytywać tego jako ironii! jestem poważną personą i nie zwykłam posługiwać się takimi metodami w sytuacjach na tyle poważnych jak ta…). te latarnie (czy inne kłaki wystające z mostu) mję urzekły.

    dziękuję za nie wyjaśnienie mi sztuki klikania oraz za most. <3
    pozdrawiam,
    Kloksi*

    *w słowie 'kloksi' zestawienie liter 's' & 'i' należy czytać jak s-i, a nie s+i (bo wtedy brzmi jak… siano-_-;)

  3. Makja permalink
    07/01/2012 8:15 pm

    Bardzo pomocny blog:(.Dziękuję za komentarz u mnie:)

  4. Kloksi permalink
    09/01/2012 4:25 pm

    Czekam z wypiekami na ustach!

  5. Motka permalink
    11/01/2012 5:29 pm

    heeej! No co się lenisz? Ciekawa jestem twoich recenzji.

  6. Gofer73 permalink
    12/01/2012 3:21 pm

    Jak to nie ma? A Frustratka?

Skomentuj

